twfo ; darling

1.7K 197 174
                                    

"Sen- Sen gerçekten aptalsın!"

"Ama Kacchan-"

"Sus!"

Pamuğa biraz daha ilave ettiği tentürdiyotu Izuku'nun yarım saattır taşıdığı yara izine sertçe bastırıp oğlandan acı inilti yükselmesine neden oldu. İddiasına göre birkaç ihtiyacı için markete gitmiş ve orada pro heroların da olduğu bölgedeki bir villain saldırısına karışmıştı.

"Sana ihtiyaç duymuyorlar eminim ki! Her şeye atlamayı keseceksin Deku."

"Ben gitmesem küçük bir kız yaralanacaktı, izin veremezdim."

Alfadan aldığı cevap bir öncekiler gibi kendisine karşı olduğundan pamuğu yarasına tekrar bastırdı.

"Ah! Nazik olur musun?"

"Daha yeni villain ile karşı karşıya gelen birine göre fazla hassas vücudun sanırım."

"En azından villain insaflı olup yakıcı bir kimyasalı yarama bastırıp durmadı sevgilim."

Katsuki, zorla kucağına yerleşip kendi çapında yara temizleme işini aniden durdurdu. Birlikte olmalarının üzerinden bir hafta geçse de Izuku'dan o kelimeyi ne zaman duysa yaptığı herhangi bir varsa kesiyor ve donup kalıyordu. Bu huyuna olan nefretini anlatmaya kelimeler yetmezdi.

Özellikle sınıfta çok zor duruma düşüyordu.

"Şöyle yapma aniden."

"Ne yapmayayım? Sevgilim dememden mi bahsediyorsun?"

Kulağının hemen dibinden işittiği oyuncu ses tonundaki sırıtışı umursamamaya çalışarak etrafa dağıttığı pamukları toplamaya başladı Katsuki. Utanıyordu işte.

"Her neyse." derken tek amacı konuyu dağıtmaktı.

Kutusuna geri yerleştirdiği pamukları toparlamasının ardından yan tarafa oturmak için hareketlenişi beline sarılan kollar tarafından engellenmiş ve boynunda iki gündür durup saklarken çile çektiği morluğun üzerinde bir baskı hissetmişti.

"Deku, Deku hayır daha geçmedi o morluk. Sakın bak!"

Yüzünü boynuna gömmüş Izuku, duyduğu sızlanış ile kendini tutamayıp gülmüş, dudaklarını aynı bölgeye bastırmaya devam etmişti. Feromon kokusunun en yoğun olduğu yerdi ve orası ile ilginmek oldukça hoşuna gidiyordu.

"Bir şey yapmayacağım Kacchan, sakin otur. Sadece kokunla iç içe olmak istiyorum."

"Geçen sefer de sanki buna benzer bir şey duymuştum ben."

Izuku'dan başka bir şey işitmemiş, aynı pozisyonda kokusunu derin nefesler eşliğinde ciğerlerine doldurmasına izin vermişti.

Belindeki kollar sayesinde kurtulamayacağını fark ettiğinde aynı şekilde kollarını Izuku'nun boynunda birleştirdi. Alfası bunu bilmese de Katsuki de onun saçlarının kokusu için aynı şeyi düşünüyor ve eline şans geçtikçe burnunu dalgalı yeşillere gömüyordu sürekli.

O an da aynısını gerçekleştirip içinin kıpır kıpır olmasını sağladı. Diğer alfalarda olduğu gibi midesini bulandırmayan bir kokuya sahip olduğu için çok mutluydu Katsuki. Ya da aralarındaki bağdan dolayı kötü gelmiyordu emin değildi.

the w from omeg'ua ;; dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin