twfo ; wedding

1.6K 167 169
                                    

| BEŞ YIL SONRA |

Bulunduğu onuncu kattan zemin kata inerken asansörün içinde çalan yumuşak ve sessiz müziğe kulak verdi. Her zamanki gibi biraz dinlenmek ve bu tür kalabalık içeren etkinliklere katılmak pek istemese de zorundaydı. Arkasındaki aynaya dönüp sarı saçlarında son bir iki dokunuş yaptı. Üç numaralı kahraman olarak özensiz görünmek istemezdi.


Asansörün büyük demir kapısı açılıp grup halinde duran arkadaşları ve kendisiyle uyumlu giyinmiş sevgilisiyle karşılaştığında aralarından birinin "Sonunda gelebildi." dediğini işitti ve sesin Kirishima, çağırılmayı daha çok sevdiği ismiyle Red Riot, denen pek sevgili şahsiyetten geldiğini biliyordu.

"Uçaktan iner inmez dinlenemeden hazırlanmak zorunda kaldım zaten bak hıncımı senden çıkarmayayım."

Beline dolanan kol ve ardından yanağındaki baskıyla beraber gülümseyen bir adet Izuku ile karşılaştı.

"Bu geceyi atlatalım güzelce dinleniriz. Otelin spasını keşfettim az önce."

Dürüst olması gerekiyorsa buna çok ihtiyacı vardı. Şimdiden bir an önce gecenin son bulduğu ve Izuku ile beraber tek kaldıkları ana ışınlanmak istiyordu.

Küçük bir grup halinde neredeyse tanıdıkları herkesin bulunduğu düğün alanına geldiklerinde fazla dikkat çekmemek adına hızlı adımlar atsa da kapıda dizilen gazetecilerin esiri olmaktan kaçamamıştı. Dünyanın en nazik insanı olan erkek arkadaşı ise onların sorularını yanıtlamadan içeri girememişti.

Neredeyse yarım saatlik bekleyişi sona erip kendileri için ayrılan masaya geçtiler. Bir iki selamlaşma ve hoşgeldin faslından sonra sessizlik içinde salonun davetlilerle dolmasını beklediler.

İkiliyle aynı masada bulunan ve Kaminari'nin yanında yerini almış mor saçlı çocuğun garip bir ifadeyle onlara baktığını fark eden Katsuki 'ne var?' dercesine başını salladı. Shinsou sarışının tepki vermesini bekliyormuşcasına yüzüne sinsi bir gülümseme ekleyerek elini, üstü görünecek şekilde havaya kaldırdı.

Diğer parmaklarına nazaran yüzük parmağındaki altın rengi yüzük dikkat çekiyordu. Bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyordu fakat Izuku gibi mutlu bir şekilde onları tebrik etmedi.

Shinsou ile girdiği büyük bir iddiayı kaybetmişti.

"Doğruyu söyle Bakugou, hayatındaki ilk kaybedişin mi?" Biraz daha konuşsa oturduğu yerde kıvranarak kahkaha atacak gibi duruyordu. Katsuki onun bu haline gözlerini devirip kollarını göğsünde birleştirdi.

"Özgünlüğünü Kaminari'nin üzerinde kullanıp teklif ettirmişsindir." dedi Katsuki sandalyenin yaslanma yerine iyice yayılırken.

Yaklaşık bir yıl kadar önce Izuku ile Amerika'ya gitmeden önce çıktıkları çifte randevuda girmişlerdi iddiaya. Çok saçma bir yerden açılan konu 'hangimizin alfası daha önce evlenme teklifi edecek?' sorusuna kadar ilerlemiş ve Katsuki de kendinden emin bir şekilde böbürlenip durmuştu elbette.

"Ne özgünlüğü?"

Shinsou nişanlısından gelen soruyla bakışlarını sarışın alfaya yönlendirip her şeyi açıklamaya başlarken Katsuki, ortada dönen konuşmayla ilgilenmiyormuş gibi yaparak etrafı izliyordu. Cidden nasıl onlardan önce nişanlanmışlardı?

the w from omeg'ua ;; dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin