twfo ; denial

2K 236 88
                                    

Mesajlar > THE W

: bu ne sikim?

THE W: oh yine benzer tepki.

kendini saklamayı seven siz omegalar sinirli bir alfa gibi davranmayı da çok seviyorsunuz.

: siktir git. zaten bir alfayım.

THE W: kokun tam tersini söylüyor katsuki.

: kokum?

kokumu alamazsın aptal.

THE W: başkası alamaz evet. hakkını vermek gerek güzel gizliyorsun.

ama benden gizlemek nasıl desem... imkansız?

: ben omega falan değilim. bunu o sikik kafana sok tamam mı? ve rahatsız etme beni.

THE W: ispatlayabilir misin olmadığını?

gerçi kimi kandırıyorum yapabilirsin. son zamanlarda sahte alfa ve beta feromon parfümleri moda oldu.

genelde bastırıcı kullanıyorsun sen. o parfümleri ise kızgınlık döneminde. haksız mıyım sevgili katsuki?

: evet haksızsın orospu çocuğu. seni bulup kafanı patlatmadan gözümün önünden kaybol.

THE W: gidersem sitede fotoğrafını görmek zorunda kalırsın ama.

: sakın seni piç sakın.

ölümün benim elimden olur.

THE W: öyleyse bir süre daha benimle muhatap olacak gibisin :)

: siktir git.

THE W: şimdilik gideyim bakalım.

ah bu arada, kokun çok güzel.

gizliyor olmana sevindim doğrusu. (görüldü 5:40 PM)

seni tanımasam utandığını sanardım.

son olarak. beni engellemeyi aklının ucundan bile geçirme.

ifşalamam beş saniyemi alır.

: farkındayım gerizekalı.

THE W: bu omega olduğunu kabul ettiğin anlamına mı geliyor? ne şirin.

: hayır baş belası. defol git.

THE W: tamam öyleyse, görüşürüz sarışın. (görüldü 5:46 PM)

Katsuki sinirden titreyen parmakları arasında neredeyse kırılacak olan telefonu yanına bırakıp derin bir nefes aldı. Kendisini tutmasa ciddi anlamda yurdu patlatacaktı yoksa.

Yine de istemsiz bir şekilde avuç içlerinden yükselen küçük çaplı patlamalara engel olamamıştı. Vücudunun salgıladığı adrenalin tüm yorgunluğunu da söküp almıştı üstelik. İstese de rahatça uyuyamazdı ya artık.

Hızla ayağa kalkıp eline ilk gelen gece lambasını tuttuğu gibi kapıya fırlatmıştı. Lamba sesli bir şekilde birkaç parçaya ayrılırken Katsuki'nin siniri biraz bile dinmemişti.

İstemiyordu işte okuldaki hiçbir aptalın öğrenmesini ve kendisine olan bakışların değişmesini.

Odasının duvarları üstüne üstüne gelmeye başlarken artık dayanamayıp attı kendini dışarıya. Nereye gideceğini bilmiyordu fakat olayların gerçekleştiği odasından uzak kalmak istiyordu.

the w from omeg'ua ;; dekubakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin