"𝐷𝑒𝑎𝑟 𝑑𝑎𝑖𝑟𝑦.." Yandere!Flaky x Reader

1.6K 25 8
                                    

Yandere Christmas elf Flaky? yes please- Also Flaky's pronouns will be They/Them in this chapter! btw I realized that some people can't read the title so it says,"dear dairy..".

You, the reader, will be going by they/them in this chapter.

Enjoy you simps 🙄💅✨

entry 1

❝  𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐝𝐚𝐢𝐫𝐲, 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐥𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐈 𝐜𝐚𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐲 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐲 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞. 𝐈'𝐦 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐛𝐮𝐭.. 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬.. 𝐨𝐟𝐟. 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐡𝐨𝐰 𝐭𝐨 𝐞𝐱𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐬 𝐬𝐨 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐦. 𝐈𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈'𝐦 𝐣𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐢 𝐝𝐨𝐮𝐛𝐭 𝐢𝐭. 𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞..

   -𝕱𝖑𝖆𝖐𝖞  ❞

entry 2

❝  𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐝𝐚𝐢𝐫𝐲, 𝐈 𝐟𝐢𝐠𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐬𝐨 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐦. 𝐇𝐞'𝐬 𝐚 𝐝𝐢𝐫𝐭𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫. 𝐇𝐞'𝐬 𝐚 𝐟𝐢𝐥𝐭𝐡𝐲 𝐚𝐬𝐬 𝐬𝐜𝐮𝐦. 𝐖𝐡𝐲 𝐢𝐧 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐬 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦!? 𝐓𝐡𝐞𝐲'𝐫𝐞 𝐁𝐞𝐲𝐨𝐧𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭, 𝐓𝐡𝐞𝐲'𝐫𝐞 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐚𝐬𝐤 𝐢𝐧 𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧. 𝐈 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐢𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐦... 𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐨. 𝐀𝐧𝐝 𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬. 𝐈'𝐦 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐩𝐥𝐚𝐧𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐬. 𝐇𝐞 𝐥𝐢𝐯𝐞𝐬 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐬𝐨 𝐢𝐭'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐞𝐚𝐬𝐲. 𝐈'𝐥𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐨𝐢𝐬𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐫𝐢𝐧𝐤, 𝐢 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐘/𝐍 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐦 𝐜𝐡𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐨 𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝. 𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞..

-𝕱𝖑𝖆𝖐𝖞  ❞

entry 3

❝  𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐃𝐚𝐢𝐫𝐲... 

𝐈 𝐝𝐢𝐝 𝐢𝐭, 𝐈 𝐬𝐮𝐜𝐜𝐞𝐬𝐬𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐢𝐭. 𝐈 𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦. 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝, 𝐜𝐡𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐝𝐞𝐬𝐩𝐞𝐫𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐭𝐭𝐞𝐦𝐩𝐭𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐥𝐩. 𝐈 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐩𝐫𝐢𝐜𝐤 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬, 𝐡𝐢𝐦 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐧𝐨 𝐨𝐧𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐨𝐰 𝐇𝐨𝐩𝐞𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐢𝐬. 𝐈 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫 𝐫𝐮𝐧 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐬 𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐞𝐰 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐬. 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐰𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐟𝐮𝐥 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞..𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭.𝐈 𝐰𝐢𝐬𝐡 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐫𝐞𝐜𝐨𝐫𝐝𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐭𝐚𝐩𝐞 𝐨𝐫 𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐚 𝐩𝐢𝐜𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐇𝐨𝐫𝐫𝐢𝐟𝐢𝐜 𝐬𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐬𝐨 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐨𝐧 𝐦𝐲 𝐰𝐚𝐥𝐥, 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐬𝐚𝐝𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭. 𝐈𝐭'𝐬 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬𝐭𝐥𝐲 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐃𝐢𝐬𝐚𝐩𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭. 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐘/𝐍 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭, 𝐛𝐮𝐭 𝐫𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐩𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬, 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐚𝐧𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐦𝐨𝐫𝐞. 𝐈'𝐦 𝐠𝐥𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲 𝐨𝐫 𝐠𝐞𝐭 𝐬𝐚𝐝, 𝐢𝐭 𝐡𝐮𝐫𝐭𝐬 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭. 𝐔𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐧𝐞𝐱𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞..  

-𝕱𝖑𝖆𝖐𝖞  ❞




Here's a lil teaser because i like to bully y'all Imao

Happy Tree Friends oneshots+Headcanons[Book 1!]Where stories live. Discover now