𝘞𝘦'𝘳𝘦 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘥𝘪𝘢𝘮𝘰𝘯𝘥𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘬𝘺
𝘚𝘩𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘥𝘪𝘢𝘮𝘰𝘯𝘥
𝙏𝙀𝙀𝙉 𝙏𝙄𝙏𝘼𝙉𝙎.
(Hafif texting içerir.)
Yorucu bir günün ardından, Titans kulesine sonunda varabilmiştiniz. Beast Boy ve Cyborg'un hazırladığı krepleri yerken, Raven ve Starfire ile sohbet ediyordunuz. Starfire utanmış gibi gözüküyordu, çünkü bu gece bir randevusu vardı. Robin ile.
Erkekler mutfakta sohbet ederken, siz senin odandaydınız. Yatağında yuvarlandın, Starfire'ın yanına geldin ve ayağa kalktın. Onun pembe, uzun ve pamuğa benzer saçlarını okşadın.
En yakın arkadaşına, içten bir gülümseme verdin. Starfire kızarmış yanaklarına inat, size gülümsedi.
Raven ise kıkırdıyordu, onları ilk andan beri yakıştırıyordu ve bunu sanada söylemişti.Ancak konu kendisi olduğunda, hiçde iç açıcı değildi. Beast boy'dan hoşlandığını adın gibi biliyordun, Beast boy'da ondan hoşlanıyordu ancak ikiside açılamıyordu. Bu gece için planın vardı, iki çiftide birleştirecektin.
"Raven, biz onu biraz yalnız bırakalım! Giyinsin, değil mi Star?" diye sordun.
Starfire başını salladı, eline aldığı kiraz kırmızısı elbiseyi aynada üzerine tuttu. Siz odadan çıkarken, Raven merakla sana döndü."Kendin için bir şeyler yapma zamanın gelmedi mi y/n?"
Ona gözlerini devirdin, bir elini omzuna attın ve ona sarıldın.
Kulağına sessiz bir tonda fısıldadın, "Bir şeyler yapması gereken sensin. Ben birinden hoşlanmıyorum ama sen birine aşıksın."Raven'ın gözleri büyüdü, kabul etmedi. Omuzlarını silkti, "Hayır, hayır. Böyle bir saçmalığı kabul etmiyorum."
Sende ona karşılık verdin, oynamak istiyorsa sende oynayacaktın.
"Öyleyse bir arkadaşım Beast boy ile görüşmek istiyordu, o zaman o ikisini ayarlayabilirim. Sonuçta sen ondan hoşlanmıyorsun, değil mi?"Raven birkaç saniye durdu. Alnındaki minik noktanın renginin değiştiğini fark ettin, gülmemek için zor duruyordun.
"O... Kim o arkadaşın?"
Raven zar zor sakin kalıyordu, dişlerini sıktığını görebiliyordun."Sen tanımazsın, Rae. Ortaokuldayken yakın arkadaştık, fazla güzel bir kız. Cana yakın, instagramda fotoğraflarımız var. Bakabilirsin. Şimdi gitmem gerek, Beast'ı bulacağım!"
Yanağına minik bir öpücük kondurdun, "Sonra görüşürüz minik şeytanım."Raven sen gider gitmez odasına adımladı. Telefonunu aldı ve instagramda senin sayfana girdi.
"Bakalım güzel miymiş..."dickgrayson , starfiree ve 912 diğer kişi beğendi.
yn.yln 🥂🍻
beastboy bahsettiğin arkadaşın mı? Çok tatlısınız y/n💐
cyborg kıza yavşama moruQstarfiree En yakın arkadaşının ben olduğumu sanıyordum!
diğer yorumları görmek için dokun.
beastboy , starfiree ve 439 diğer kişi beğendi.
jessie.johnsson Diamonds, babe.(Bu gönderi için yorumlar kapatıldı.)
1336 kişi beğendi.
yn.yln we're just kids. (2011)jessie.johnsson 🌌🌌
starfiree sanırım bu kızı engelleyeceğim.
dickgrayson Aww, y/n fazla tatlısın.
dickgrayson y/n neden benim hesabıma girip kendine yorum yaptın?
cyborg KIZI SAL MORUQ.beastboy ve 2331 diğer kişi beğendi.
jessie.johnsson Eye to eye.
(Bu gönderi için yorumlar kapatıldı.)
Raven, gördükleri karşısında delirmemek için zor duruyormuş gibi hissediyordu. Arkadaşının bu kadar güzel olabileceğini düşünmemişti, Beast'ın onun her gönderisini beğeneceğini de...
Hızla telefonu yatağın üzerine attı, kendini mutfağa zorla götürdü ve Beast boy'u ensesinden tutup onun odasına sürükledi.
"O KIZA AŞIK MISIN?!"
Sinirle sordu, sense planın işlediği için mutluydun."Kime? Jessie'den mi bahsediyorsun?"
"Sence? Her gönderisinin altına yorum yapmışsın ve beni delirtmek mi istiyorsun?"
"Neden deliriyorsun? Bana sadece arkadaşız diyen sendin."
"Ben..."
"ÖPÜŞECEKLER. 20 DOLARINA BAHSE GİRERİM." Cyborg'un sesi odayı doldurduğunda kıkırdadın ve cevap verdin.
"Bence daha fazlası. 30 dolar!"
"Göreceğiz," diye kıkırdadı Cyborg. Sende güldün. Kesinlikle en yakın arkadaştınız. Starfire'dan sonra...
Neredeyse on beş dakika geçmişti.Ve evet, iddiayı sen kazanmıştın. Yani en azından gelen sesler o yöndeydi.
"Eww, bu iğrenç!"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐡𝐚𝐨𝐬; 𝙢𝙪𝙡𝙩𝙞𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 𝙞𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨
Não Ficção𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘧𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝐛𝐲 𝐝𝐧𝐨𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐫𝐤 - ❸⓿.❺.❷⓿❷❶ -