Yüzünde hiçbir duygu yok. Gözlerinde alıştığınız o tanıdık sıcaklıktan eser yok. "Dedektif, size karşı hiçbir şey hissetmiyorum." Açıkça söylüyor ve içinizde derinlerde bir yere çarpıyor. Daha az acıtmaya çalışmadı bile.
Yüzünüz onun sözlerinden düşüyor, dudaklarınızda bir kaş çatma oluşuyor. Kekeleyerek bir yanıt veriyorsunuz, vücudunuz boş hissediyor, sanki büyük bir parçanızı koparmış gibi. "Ama- ama, biz arkadaşız, değil mi?" Tutunduğun tek şey bu, ama bir sonraki sözleri onu da senden koparıp alıyor
"Hayır." Her zaman yaptığı gibi sözlerini detaylandırmayı bile umursamıyor. Ona bakıyorsunuz, daha birkaç gün önce size nasıl nazik ve sevgi dolu davrandığını hatırlıyorsunuz. İş yerinde sana gülümseyerek yaklaşıyor ve geceleri fazla mesai yaptığında seninle konuşuyordu. Seninle birlikte davalara bakıyor ve her zaman senin iyiliğin için endişeleniyordu. Seni önemsiyor, hatta seviyor gibi görünüyordu.
"Ben..." Sözünüzü kesiyorsunuz, kelimeler boğazınızda düğümleniyor çünkü bu hiç mantıklı değil. Tanıdığın Connor bu değil. "Anlamıyorum." Gözlerinizden birkaç damla yaş aktığını hissediyorsun ve Connor'ın bunu fark ettiğinden eminsin. Onun yanında hiçbir şey fark edilmez.
"Anlaşılacak ne var?" Kelimeler soğuk, dünyadan ve senden kopuk. Onunla geçirdiğiniz tüm o küçük zamanlar kafanızda yanıp sönüyor.
Her zaman nazik, insani bir şey yapardı. İşten sonra sizi eve bıraktığı zamanlar, size kahve getirdiği zamanlar, gülümsediği ve şakalaştığı zamanlar, en Connor'umsu şekilde.
Belki de senden koparıp aldığı şey buydu, parçalarının toplamından daha fazlası olduğu umudu. Mavi kandan, thiriyum pompasından, CyberLife'ın ondan olmasını istediği şeyden daha fazlası olduğu umudu. Birden onu yumruklamak, ona bir şeyler hissettirmek için karşı konulmaz bir his duydunuz, ama o hiçbir şey hissetmeyecekti.
Yüzündeki ifade sizi hasta hissettiriyor. Hâlâ analiz ediyor, tepkilerinizi ve insanların neden böyle davrandıklarını anlıyor.
"Neden?" Tek sorduğunuz bu çünkü hissettiğiniz öfke ve üzüntüye rağmen nedenini bilmek istiyorsunuz. "Seninle iyi bir ilişki kurmaya ihtiyacım vardı, seninle çalışırken arkadaşlığa benzeyen bir ilişki. Bunu başardım ve artık seninle çalışmama gerek yok." Ne dediğini anlayarak başınızı salladınız. Bu hiçbir şeyi daha iyi yapmadı. Temelde sana yalan söylediği gerçeğini ortadan kaldırmıyordu. Ne beklediğinizden emin değilsiniz. O bir makineydi. Connor sadece ve sadece tek bir görev için tasarlanmıştı. Görevini ilerletmek için her şeyi yapardı.
Daha fazlasını söylemek, belki de aranızdaki şeyin sahte olmadığına onu ikna etmek istediniz. Gözlerindeki sıcaklığı, sizinle paylaştığı nezaketi, merakı, sevgiyi, anlayışı, içindeki tüm bu insani şeyleri gördünüz.
Belki de CyberLife gerçekten bu kadar iyiydi. Yere baktınız, yüzüne bir daha bakmak istemediniz. Son anda Connor'a bir şey söylemek isteyerek ağzınızı açtınız. Ama söylemedin. Arkanı döndün ve arkana bakmadan uzaklaştın.
Yazılım İstikrarsızlığı
Adını söylemek, gitmediğinden emin olmak için ani bir dürtüyle parmakları seğirdi. Yazılımındaki diğer tüm küçük anormalliklerle savaştığı gibi bununla da savaştı. Seni sevmiyordu. Senin için hissetmiyordu. O bir aykırı değildi.
---
original story belongs to @/alex-ummers on tumblr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐜𝐡𝐚𝐨𝐬; 𝙢𝙪𝙡𝙩𝙞𝙛𝙖𝙣𝙙𝙤𝙢 𝙞𝙢𝙖𝙜𝙞𝙣𝙚𝙨
Não Ficção𝘪𝘮𝘢𝘨𝘪𝘯𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘧𝘢𝘯𝘥𝘰𝘮 𝐛𝐲 𝐝𝐧𝐨𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐫𝐤 - ❸⓿.❺.❷⓿❷❶ -