Aşağıya indiğimde ise büyük bir süpriz karşıladı beni.Dudaklarımdan ise tek bir cümle döküldü.
"Tebrik ederim."
...Aşağıya indiğimde hiçte iyi bir süpriz karşılamamıştı beni.Ne büyük süpriz!
Tam karşılarında durmuş,sanki buna çok sevinmişim gibi bana göre en içten gülümsememi gönderiyordum onlara.
Bay Lee ve bayan Jia ise tüm asaletleriyle dikildiklerini sanıyordu.
Gece mavisi elbisesi dizinin bir karış altında bitmiş,saçları benim içimdeki alev kadar yoğun olan kızıl saçlarıyla elini Jungkook'un omzuna atmış yeni taktığı yüzüğü bana belli edercesine gösteren kadın.
Yapılı dişleriyle içten mi yoksa yalan mı olduğunu kestiremediğim gülücükler savuruyor benim elimi yumruk şeklinde sıkmama sebep oluyordu.
O ne bileyim Jungkook'un yanına yakışıyordu yani yeni nişanlısı olarak.
Taehyung da dolaptan nihayet seçebildiği takım elbisesini giymiş elini benim belime koyarak ileriye doğru ilerlememi sağlamıştı.
Adım atıyor ama nasıl yürüyorum inanın ben de bilmiyordum.
"Teşekkür ederim." bu dediği şey sanırım benim tebrik etmeme karşılıktı Jungkook'un yanındakinin.
Taehyung belimdeki elini beni yeni çiftimizin(!) tam karşılarına getirdiğinde çekmişti.
Benden daha büyük ellerini bana uzatarak "Ben Yujuna çok memnun oldum şey..."
Biraz duraksamış ellerimi ona uzatmam gerektiği aklıma geldiğinde tam uzatırken Jungkook elini aramıza koyarak "Jimin,Park Jimin." Park kelimesini bastırarak sòylediğinde elimi geri çektim.
"Daha Kim ailesinden değilsin yani." büyük bir sırıtmışla söylediği lafa karşın Taehyung da "Evet ama yakında olacak." diyerek eliyle beni rahatlatırcasına sırtımı okşamaya başladı.
Jungkook'un öksürükleriyle ona doğru bakmış kızgın gözlerle karşılamıştım.
Fazla uzatmadan gözlerimi yere indirmiş Jungkook'un da yere bakmasına neden olmuştum.
Yujuna denen kız elini gözüme sokarcasına bana uzatmış yeni yüzüğünü gösteriyordu.
"Çok hoş değil mi? Özel bir beyefendiden hediye aldım da."
Göz ucuyla yüzüğüne baktığımda "Bilmem,daha iyilerini de görmüştüm."
Bunu dediğim anda elini kendine çekip yüzüğünü incelemeye başladı."Ben de zaten beğenmemiştim.Jungkook daha güzeli yokmuydu?"
Jungkook ise sanki onun dediklerini duymamış gibi benim suratıma bakıyordu,Yujuna'ya cevap vermek istercesine başını sağa sola salladı.
Gözüyle gözümün içine bakarak Yujuna'nın elini elleri arasına alıp öperek bana gülümsedi.
Bu ne yapmaya çalışıyordu? Beni delirtmeye mi? Ki çoktan delirdim zaten.
"Hadi çocuklar akşam yemeğimiz hazır."
Arkadan bayan Jia'nın sesini duyduğumuzda Taehyung'un eli benim belimdeyken onu durdurup daha sonra geleceğimi söyledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OBSCURE
عشوائي"Abimi gerçekten çok seviyormuşsun.Kardeşiyle yatacak kadar." !!! DİKKAT PSİKOLOJİNİZ BOZULABİLİR. !!! ŞİDDET BULUNUR. Eski bölümler düzenlenecektir! |Jikook| #1 ticaret 24.04.2021 #1 music 25.05.2021 #1 ukemin 21.06.2021 #1...