Dolunay

80 10 3
                                    

Güneş tepeden batıya yol alırken, lunaparkın içi insan kaynıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş tepeden batıya yol alırken, lunaparkın içi insan kaynıyordu. Genç kız, dondurmacının önünde çilekli dondurmasını beklerken, şen şakrak dönen dönme dolabın zirvesine çıkmayı planlıyordu.

Atlı karıncanın dönerek yükselip alçalan müzikli dansı, çarpışan arabaların içinden yükselen kahkahalar, tepelere tırmanan hız treninden yükselen heyecanlı bağırışlar, korku evinden gelen çığlıklara ve lunaparkın eğlenceli müziğine kulak vermişti.

"2 dolar, genç hanım." külaha değdiği anda eriyip akmaya başlayan dondurmasını alıp, parayı uzattı, cebinde 1 dolar daha kalmıştı. Eteğinin cebine tekrar elini attı, küçük bir kağıt parçası avucundaki kesiğe değip geçti.

Jeton almak için yan taraftaki kulübeye giderken, onlarla göz göze geldi. Kalabalığın arasından ona bakıyorlardı.

Dönme dolabın önünde durup yukarıya baktı, dondurmasını afiyetle yaladı.

Dönme dolap durdu, mavili kabine binmeden jetonu yaşlı adama uzattı. Dondurmasını yalayarak yerine yerleşti. Birkaç dakika sonra makine çalıştı, gün batımının içinde Los Angeles'ı tepeden izlemeye başladı.

Dolap ilk turu attı.

İkinci tur yükselişe geçerken genç kız kabinin içinde ayağa kalktı.

Dondurması bitmişti.

İki elini kabinin kapısının yanlarındaki direklere dolayıp kaç metre yükseklik olduğunu umursamadan zirveye ulaşıp duraksayan dönme dolabın tepesinden aşağıya baktı.

Küçücük insancıklar...

İki elini kenardan çekti gün batımının içinden, sanki pamuk şekerlerin arasından beyaz bir çikolata gibi parlayan dolunaya baktı, rüzgara karşı durdu.

Görebileceği en güzel manzaraya bakıyordu.

Ve o manzara bir anda altında karıncalar gibi ufacık görünen insancıklara dönüştü.

Ruhundan itilmişti.

Bedeni havada süzülürken cehennemin her katında yanacağını bilerek gözlerini kapattı.

Kısa sürmüştü, çığlıklar içinden geçerken, acı tüm hücrelerinde patlamıştı.

FALCININ KEHANETLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin