☆1☆

19.3K 127 9
                                    

"O-olur."

"NE!"

Beni kolumdan yakalayıp banyoya doğru sürüklemeye başladı. Beni hızla içeri iterken kendisi de peşimden gelmişti.

Beni kendisi ve duvar arasında sıkıştırıp tişörtüm'ün eteklerini tuttu ve kaldırırken konuştu.

"Kendin istedin ama şimdi bakire gibi suratıma bakıyorsun."

" Öyleyim zaten."

" Neyse hadi bana yardım ette soyunalım."

Nasıl bu kadar rahat konuştuğunu anlayamıyorum. En yakın arkadaş olsak bile banyo yapmak beni biraz korkutmadı değil.

Tişörtümü çıkardığında dantelli ve siyah sütyenimle kalmıştım. Az bir süre baksa da daha sonra devam edip altımda ki eteğe uzandı ve bir anda aşağı indirdi. Beni süzdü  ve kendide soyunmaya başladı. Ama onun büyük ve tatlı göğüslerini görmek beni heyecanlandırdı.

Yanına bir adım attım ve sütyeninin kopçasını tutup açtım. Usulca kolundan aşağı indirdikçe göğüs ucu görünmeye başladı. Efsane tatlııı. Elimi atmamak için kendimi çok zorlasam da çok belli etmedim.

İkimizde çıplak kaldığımızda küvetin içine girdik ve karşılıklı oturup dolan suyu bekledik. O sırada çıkıp küçük mumlardan yaktı ve güzel kokulu jeli küvetin içine sıktı. Küvetin içine girerken gözlerini gözlerimden ayırmıyordu. Bacaklarımı usulca iki yana ayırıp arama girdi. 

"Seni öpebilir miyim ?" 

Dediğinde utansam da bende bunu istediğim için ensesine elime atıp kendime yavaşça çektim ve dudaklarımızı birleştirdim. 

Çenemi öptü ve oradan omzumu ve göğüslerime yaklaştı. Burnunu biraz sürttükten sonra sağ göğüs ucumu dudaklarının arasına aldı ve dilini kullanarak bana müthiş bir zevk sundu. Bunu diğer göğüs ucuma da yaptı ama sağ göğüs ucumu daha çok sevmiş olacak ki sağı 17 solu 15 dakika boyunca emdi. Kafasını kaldırıp dudağıma tekrar bir öpücük kondurdu ve belimden tutup beni kendine çekti.

O küvete yaslanmışken bende onun kucağındaydım. Bana verdiği zevki ben ona daha iyi verecektim.

Vajinamı onunkine hafifçe sürttüm. O derin ahlar çekerken ben daha çok hızlanıyordum. Dudağını, göğüslerini, boynunu kısaca her tarafını yiyip bitiriyordum. 

Zevkin doruklarına ulaşırken onun inlemeleri kasılarak orgazm olmamı sağlıyordu. Suyu pislettiğimiz de ve zevk bizi terk ettiğinde onun gözlerine bakmak şimdi çok daha zor. Bir anda kalktı ve damlayan su damlacıklarıyla soğuk zemine bastı ve üstüne bir havlu alıp beni orada tek başıma bıraktı. 

Doğruya o şimdiye kadar bir sürü kez yapmıştır. Her yaptığı kişiyle sevgili olacak değil ya. Helede en yakın arkadaşıyla. 

17/15 (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin