☆8☆

8.3K 77 2
                                    

      Sude ile birlikte oturmaya başlamıştık. Defne ise bu ararlar peşine takıldığı çocuğun yanında oturuyordu. Arkamızda oturuyorlardı ve bu beni rahatsız ediyordu. Kimya dersi zaten beynimi bulandırırken arkamdaki cilveli kıkırdamalar sinirimi bozuyordu. Sude konuştuğunda kaşlarımı çatmayı bırakıp ona döndüm.

"Kantine gidelim miiiii? Benim yine karnım gurulduyorr." Karnından tekrar ses gelince kızarıp kıkırdadı ve kendini tekrar sallayınca karnından 'glug' diye ses geldi. Yüzüme bakınca ikimizde birden kahkaha atmaya başladık. Allahtan zil çalmıştı. 

Sakinleştiğimizde yerinden kalkıp elimi tuttu ve benide kaldırdı.Beni sürüklercesine kantine götürürken Defnenin bize baktığını fark ettim ama umurumda olmadığını belli etmek istediğim için yüzüne bakmayıp Sudenin elini sıkıca tutup kantine indik.

Kantin sırasında herkes onun önüne geçtiği için hala bir şey alamamıştı. Yanına gidip arkasına geçtim ve kimsenin geçmemesini sağladım. Sıra ona gelince mutlulukla bir sürü şeyi sıraladı kantinci ablaya. 

"Ablaa 2 tane vişneli kek, 2 tane limonlu kek, 2 tane ballı gonk, 2 tane brovni ve..."

O daha fazla devam etmeden ağzını elimle kapattım ve istediklerini alıp parasını verdim. Kollarını birbirine kenetlemiş kantinin kapısında sinirle bana bakarken yanına gittim. Yüzüme bakmayıp kafasını çevirince onu biraz kenara ittirdim ve çenesinden kaldırıp yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Kızlar arasında böyle şeyler normal karşılandığı için çokta umursamıyordum. Kızarıp gözlerime bakarken o da hemen uzanıp beni öptü. İkimizde sırıtırken elimden poşeti aldı ve bir keki çıkarıp beni ittirdi kenara. 

"Yinede az şey aldım. O yüzden küstüm sana." Deyip yürümeye devam etti. Yanına koştum ve kulağına doğru eğilip fısıldadım.

"Midende yer bırak bebeğim. Yoksa akşam bana yer kalmaz." Deyince gözlerini kaçırdı ve koşarak sınıfa gitti. Sırıtmamı durduramazken onun çok tatlı olduğunu düşünmeden duramıyordum.

Sınıfa çıktığımda sırasına oturmuş. Her şeyi karıştırarak yiyordu. Yanına oturduğumda vişneli kekten bir parça kopartıp dudaklarımın arasına gönderdi. Parmakları dudaklarıma değince beklemeden emdim. Sude parmaklarını ağzımın içine ittirince dilimle oynadım ama arkamızdakileri unutmuştuk. Şaka yapmışız gibi görünsün diye Sude hemen parmağını çekip gülmeye başlayınca bende ona ayak uydurdum ve güldüm. 

Defne birden yerinden kalkıp gidince Sude'nin onun arkasından bakarken güldüğünü görmem beni şaşırtsa da Defneden üstün olduğunu böyle kanıtlaması beni şaşırtsa da hoşuma gitmişti. Bana bakıp ağzıma bir lokma daha sıkıştırmıştı. 

"Ye birazda akşama enerjin bol olsunn dimee." 

Şaka gibi söylese de gözlerinden ne kadar ciddi olduğunu anlayabiliyordum. Bende ona bakıp sırıttım ve kafamı sallayıp onu onayladım. 

Zil çalınca bana dayanıp dersi dinlemeye başladı. Ben onun kadar rahat değildim çünkü akşam ne yapacağımı merak ediyordum. 

Uzun zaman olduuuu. Karantinaya girince biraz boşluk yakaladım ve bölüm attım. Bidahaki bölüm ne yapacağım bilmiyorum ama aklımda Sudeyi baskın taraf yapmak varrrrr ama hemen değişirde benim düşüncem. Neyseee öptüm sizi bebeklerrrr.       

17/15 (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin