Şuanda başka bir erkeğin yanında oturuyor Defne. Ben umrunda bile değilim. Gerçi o günden öncede pek umrunda değildim ama neyse.Yanındaki gıcık ve popüler çocukla nasıl bu kadar yakın olmuş bilmiyorum ama bu işin sonunun yatağa gittiği çok açık.
O günden sonra ne mi oldu ? Tabi ki aptal gibi o iğrenç suyun içinde saatlerce ağladım. Hem ilkimin bu kadar kötü bitmesine hemde en yakın arkadaşımla yapmış olmama. Daha doğrusu beni takmayan en yakın arkadaşımla yapmama.
Karşımda sürekli birbirleriyle oynaşmaları ve onun yanında güldüğü gibi benim yanımda gülmemesi.
Kalbimin acısı beni zorlasa ve dayanamasamda onun mutlu olması benim için yeter. Ki benim yanımda yürümesi bile büyük bir nimetken benimle sevişmiş olması...
Yanlarından kalktım ve çocuğa dönüp
"Görüşürüz yürüyen s*k." Deyip arkamı döndüm ve lanet tuvalette ağlamaya gittim.
...
Pis kabinde çömelmiş ağlarken kapı tıklatıldı. Üç kere çatallı sesimle 'dolu.' Desemde ısrarla çalıyordu.
Oflayarak çömeldiğim yerden kalktım ve kapıyı açtım.
Karşımda daha önce görmediğim güzellikte bir kız vardı.
Saçları kızıl ama turuncuya yakın. Hafif çilleri ve çillerinin hemen üstündeki açık mavi gözleri.
Birşey söylemesini beklerken sonunda konuştu.
"B-ben iyi olup o-olmadığını merak etmiştim de."
İyiyim anlamında başımı sallayıp kabinden çıktım.
Ellerimi yıkarken aynadan onu süzüyordum. Arkamı döndüm ve numarasını istedim. Evet şaşırmayın çünkü sizde ne kadar aşıkta olsanız böyle bir güzelliği kaçırmazdınız.
Şaka yapıyorum tabi ki onu sadece bir koz olarak kullanacağım.
Oy verir misiniz ? ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17/15 (GxG)
Teen Fictionİki yakın arkadaşın arasındaki bir şakayı ciddiye alarak birlikte banyo yapması ile başlayan bir hikaye. Banyodayken aklıma geldi bende yazayım dedim. Umarım beğenirsiniz. -Ara verildi-