Kapı çaldığında Sude'nin geldiğini anlamıştım. Yerimden kalkıp kapıyı açtım ama karşımda beklemediğim bir kişi gördüm. Evet Defneyi."Selam. İçeri davet etmeyecek misin ?"
"Hangi yüzle buraya geldiğini bilmiyorum ama buyur."
"Ben unuttum bile hem sana bir sürprizim var." Dedi ve arkasında duran poşeti bana uzattı.
"Ne var bunun içinde ?"
"Aç bak ayol. Sürpriz işte."
İçini açtığımda içinden saten ve dantelli bir gecelik çıktı ama oldukça şeydi fazla dekolteli.
"Tam sana uygun olduğunu düşündüm ve aldım. Giymeyecek misin ?"
Arkamı döndüm ve onun hediyesiyle onu vuracak müthiş bir fikir aklıma geldi.
"Giyeceğim tabi. Giymez miyim."
Merdivenlerden hızla çıkıp üstümdekileri fırlattım ve üstüme geçirdim geceliği. Saçımı da dağınık bir topuz yaptıktan sonra zil çaldı. Evet tam planladığım gibi.
Merdivenleri yavaş yavaş inerken gözlerini benden alamayan iki güzellikle başarmıştım.
"Aaa Sudecim hoşgeldin. Tam zamanında geldin bizde tam pasta yiyecektik."
Defne ağzının suyunu sildikten sonra hemen yanıma koştu ve beni olabildiğince kapatmaya çalışarak konuşmaya başladı.
"Neden geldin buraya ? Umurumda bile değil aslında ama şuan da burada olamazsın tamam mı ? O yüzden git hemen."
"Aaa Defne neden misafirimi kovuyorsun evimdeN ? Hem davetsiz olan sensin ama neyse." Deyip benden hala gözlerini alamayan kapıdaki kızın yanına doğru ilerlemeye başladım. Belinden tutup kendime iyice yakınlaştırdık dan sonra koltuğa oturtturup yanına oturdum.
Bacak bacak üstüne atıp Sude ile konuşmaya başladım. Tabi ellerimin üzerinde gezdiğinden söz etmiyorum bile.
"Sude neden bu kadar kızardın güzelim çok mu sıcak ? İstersen üstündekini çıkar."
"Ha-hayır b-ben sadece biraz şey off sadece çok g-güzelsin."
Teşekkür edip ona sarıldım ve olabildiğince kendimi ona bastırdım. Tabi o sırada beni hızla kaldıran bir Defne olmasaydı bu dahada sürebilirdi.
"İstersen artık pastayı keselim hı ? Yeter bu kadar sarıldığınız."
Beni sürükleyerek mutfağa getirdi ve tezgaha yaslayarak kollarını iki yana koydu ve konuşmaya başladı.
"Beni deli etmeye çalışıyorsun herhalde. Bu halde nasıl o kızın önünde durabilirsin ? Bu lanet elbiseyi başkalarına memelerini göster diye almadım."
"Niye aldın o zaman ?"
"Ne?"
"Niye aldın diyorum. Madem benimle olmuyorsun o zaman benim seni mi beklemem gerekiyor anlamıyorum ki. "
"Niye aldım biliyor musun ? Çünkü lanet sevişmemiz de deli gibi zevk aldım ve bunun yanlış olduğunu düşündüm bundan zevk almamam gerektiğini düşündüm ve gittim ama o kadar güzeldi ki tekrar yapmak istediğim için buraya geldim ama anlıyorum ki bugün onunla yapacakmışsın zaten boşuna gelmişim. Gidiyorum zaten. Eğlenin siz."
Deyip arkasını döndü ama kolunu tuttum ve yüzüme baktığında konuştum.
"Öyle yapacağız zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
17/15 (GxG)
Teen Fictionİki yakın arkadaşın arasındaki bir şakayı ciddiye alarak birlikte banyo yapması ile başlayan bir hikaye. Banyodayken aklıma geldi bende yazayım dedim. Umarım beğenirsiniz. -Ara verildi-