☆9☆

8.7K 86 14
                                    

     Evde karşılıklı oturuyorduk. Tamamen sakince. Bugün bir şeyler olacağını sanmıştım ama hiç yapacakmışız gibi bir atmosfer yoktu. Ya da bana öyle geliyordu. Sude yerinden kalkıp seke seke üst kata çıktı ve bir süre inmesini beklesem de inmedi. Merak edip yukarı çıkmak istedim ama yukarıdan bir bağırış sesi yükselince duraksadım.

"Ş-Şeyy sakın gelme yukarı tamam mı ? Gelme sakııııın."

Ne yaptığını daha çok merak edince çıkmaya karar vermiştim. Merdivenler gıcırdarken benim geldiğimi anlamış olacak ki tekrar konuşmuştu ama bu sefer kendimi tutamamıştım.

"Sevgilimm sakın kapıyı açmaa."

Bunu söylediği an kilidi olmayan kapıya şükretmeyi unutmayıp kapıyı birden açtım ve açtığım gibi elindeki eşyaları arkasına sıkıştırmaya çalışan bebeğimi gördüm. Üstünde benim hırkam ve en kısa şortu vardı. Bana sırıtınca arkasındaki şeyi birden yatağın arkasına fırlatmıştı. Bu beni işime gelirdi.

Koşarak yatağın arkasına bakmaya gidince Sude üstüme atlamıştı. Neydi o da bu kadar saklıyordu ?

Beni kendisine döndürüp üstündeki hırkayı yavaşça çıkartınca heyecanlanmıştım. Göğüsleri çok güzeldi be sevgilimin. Aklımı başımdan alıp üstüme çıkmıştı. Kucağıma iki bacağını açıp oturunca duramıyordum ama o şeyi de çok merak ediyordum.

Sude'nin kollarından sıkıca tutup yerlerimizi değiştirdim ve kollarını yatak başlığının orada birleştirdim. Yatağın arkasına bakmak için uzanınca gözlerime inanmak biraz zor olmuştu.

Hani şu önünde dildo olan külot gibi şeyler varya. Sadece bir kaç kere vidyolarda gördüğüm bir şeydi.

"Sen bununla mı yapmak istiyorsun ?"

Sude kafasını yan yatırıp kızarınca kafasını salladı. 

"B-ben bunu gördüm ve seninle denemenin güzel olacağını düşünmüştüm."

Bunu söylerken çok utandığı belliydi ama bu hallerini çok sevdiğimde doğruydu. Kollarını bıraktım ve dudağına küçük bir öpücük bıraktım. Devam etmek için kafasını öne atmıştı ama geri çekilmiştim. Yerimden kalkıp yatağın arkasındaki şeyi alıp elimde salladım bir kere.

"Sevgilim bunu istiyorsun demek hm ?"

Sude yerinden kalkıp yanıma geldi ve kollarını boynuma dolayıp dudaklarıma yapıştı. Üst dudağımı emerken sadece beni öpmesi bile beni çıldırtırken onunla sevişmek nasıl olacaktı ? 

Burada kestik bakalımm. İlklerinde neler yapalım cevap verirseniz sevinirimm. Muckk bidahaki bölümde görüşmek üzereee.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

17/15 (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin