maganize.game: Herkese selam millet. Bir önceki gönderimizde Draco hakkında bilgiler verdik sizlere. Bugün ise dün akşam bar çıkışı yakaladığımız Draco Malfoy'dan aldığımız bilgileri sizinle paylaşacağız.
Draco Malfoy'un dediklerine göre kısa süre sonra Slytherin yazın dillerden düşmeyecek bir diss şarkısı çıkaracaklarını söyledi. Ayrıca kareografisi de kendisine ait.
Küçük bir albüm ile geri dönüş yapacak olan Slytherin grubunun ana vokali olan Pansy Parkinson'un da cover şarkısı bulunacak. Artı olarak Theodero Nott ve Blaise Zabini ise kendi kişisel hesaplarında bir dans kareografisi paylaşacaklarını duyurdu.
Sizce Slytherin'in diss şarkısı hangi gruba veya gruplara olacak? Yorumlarda buluşalım!
A:Kesine kesin Gryffindor grubuna fena sokacaklar
B:Sonuna kadar hak ediyorlar. Dün ki gönderide ki Potter'ın laflarını görmedin mi? @A
J:fena sokacaklar izleyin görün
S:ağsğsğağağağa biricik biasım cover ile cb yapıyor!
Q:Pansy... İdolümsün.
Ğ: Draco'ya boşu boşuna spoi king demiyoruz kdkdkdkfld
D:Oha! Blaise'in dansını çok merak ediyorum! Hemen çıkarın albümü
M: Draco'nun fotoğraf taki yakışıklılığı peki...
Ç:Aga bardan çıkmış ve sarhoş olma ihtimali boyumuzu aşıyor. Uydurma da olabilir.
L:hadi ama! Sarhoş olan kişiler doğruları söylerler. @Ç
K: Zabini ve Nott sahalara geri dönüş yapıyor gençler!
Ü:Pansy Parkinson bir devrimdir. Tıpkı Hermione Granger gibi
W:Ben ikisini shipliyorum kdkdkdkdkdkd @Ü
V:Comeback tarihleri belli mi peki
Z:Haftaya salı günü duyumlarıma göre
blaisezbn_offical: Dray... Bunun sürpriz olması gerekiyordu!
draco_dragon:Dayanamadım.. 🤭
Pans_parksn:Hadi ama Blaise. Dray'ın her zaman ki hali.
Ş: Geliyorlar! Slytherin geri dönüyor! Allah'ım kalp krizinden geberip geliyorum.
harry_pottah:Umarım fanlarının beklentisini karşılayacak kadar zor bir kareografi olur Malfoy.
Ş:Knk madem bizim Dray'ımıza sinir oluyorsun neden onun hakkındaki bütün paylaşımlara yorum yapıyorsun amk!
draco_dragon:Seninle anlaştık ama! Lütfen başkalarının kalbini kırma ❤️ @Ş
*harry_pottah bu gönderiyi beğendi.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı̆̈d̆̈ŏ̈l̆̈ F̆̈ĭ̈ğ̈h̆̈t̆̈/drarry
FanfictionDraco Malfoy, Slytherin grubunun lideriydi. Aynı Harry Potter'ın Gryffindor grubunun lideri olduğu gibi ve her ikiside birbirlerinden nefret ediyorlardı.