¹⁵

700 65 101
                                    

G-Eazy&Halsey - Him &I


Draco yavaş yavaş zorla da olsa gözlerini aralarken elinde hissettiği ıslaklık ile kurumuş boğazını ıslatmak için yutkundu.

Su istiyordu. Tek istediği su ve Harry'iydi.

"Su... Su."

Harry yanağını yasladığı elden kendini şaşkınlıkla çekmiş Draco'ya bakmıştı.

"Dra-Draco! Uyandın! Uyandın güzelim benim..."diyerek ayaklanmış hastane komidinin üzerindeki ağzı kapalı bardağın paketini açmış Draco'yu hafifçe doğrulturken hala gülümsüyordu. Draco kana kana suyu içmiş yorgunlukla nefes almıştı. Harry onu tekrardan yastığa yatırmış hemen sedyede kalan boşluğa oturdu.

"Harry..."dedi yorgunlukla.

"Efendim güzelim?"

"Neden? Neden burdasın?"dedi zar zor. Harry anladı... Kırdığı kalbi tamir etmesi zor olacaktı. Zaten öyle olmaz mıydı? Herkes söylerdi bunu? Kırması kolay,onarması zordu.

"Draco. Şimdi uyu ve iyice dinlen. Sen... İyileştiğinde konuşacağız."

"Hangi iyileşmekten bahsediyorsun?"

"Ne?"

"Diyorum ki... Bedenimin mi ruhumun mu iyileştiği zaman konuşacağız."

"Her ikisinin-"

"O zaman ben ölesiye kadar konuşmayacağız Harry. Bedenim kendini toplasa bile... Parçalara ayırdığın bir kalbim ve yıkık bir psikolojim var. O yüzden. Şimdi konuşalım."

"Draco kendini zorlama, lütfen."

"Beni biraz doğrultur musun? Yatağın kenarında düğmeler var."

Harry hızla ayaklanıp aradığı tuşu bulup Draco doğrulasıya kadar basılı tutmuştu. Draco sonunda rahat bir pozisyona gelmenin zevki ile gülümsemiş ayağın dibine tekrardan oturan zümrütlüsüne baktı.

"Bana... Neden güvenmedin Harry? Ben o kadar mı-"

"Hayır Draco! Sorun sende değil bendeydi. Hatta sorun ikimizde bile değildi güzelim. Bak... Bu aptallığım yüzünden sana çektirmediğim şey kalmadı... Ne kadar özür dilersem dileyeyeyim kırıklarını onaramam. Ama bir de benim gözümden bak olaya. Sevgilin ile ilk yıldönümünüzü kutlayacaksın,buluşmanız gereken yere geliyorsun ve bum! Sevgilin başkası ile öpüşüyor... Dinleyemezdim Dray... İstedim ama yapamazdım. Herkes ama herkes o gün üstüme geldi zaten. Ki bu sikimde bile değil. Baban. Baban yapmış bütün olanları."

Draco'nun dolu gözlerinden bir tane inci düştü. Harry hızla gözyaşını silip Draco'ya sarıldı yavaşça. Her ikisi de özlediği kokuları içlerine çekip ağlamaya başladılar.

En sonunda ikiside derin bir nefes alıp ayrıldılar. Draco Harry'nin,Harry de Draco'nun dudaklarına bakıyordu. Draco daha fazla dayanamayıp Harry'nin dudaklarına saldırdı. Harry anında karşılık verse de Draco yılların hıncını onun dudaklarından çıkarırmışçasına hem sert hem de hızlı öpüyordu.

İkisi de nefessiz kalınca alınlarını birleştirip ağlamaya başladılar.

"Neden yaptı Harry? Babam... Beni sevmiyor."

Harry anında onun dudaklarını tekrar öpmeye başladı. Yavaş ve yumuşak... Tadını ezberlemek amaçlı.

"Babanı falan siktir et güzelim. Sen... İyileşmeye bak. Şimdi gitmem gerek. Akşama tekrar gelirim."diyerek Draco'nun alnından öptü.

"Gitme. Lütfen."

"Korkma güzelim. Sadece bazı işlerim var. Onları halledip geleceğim."

Draco'yu zar zor ikna edip odadan çıktı. İlk işi... Ginny'den ayrılmaktı.

ı̆̈d̆̈ŏ̈l̆̈ F̆̈ĭ̈ğ̈h̆̈t̆̈/drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin