Çok yakında final beybilerim...~♡
Harry karşısında timsah gözyaşı dökerek ağlayan kızıl tilkiye göz devirdi.
Eli ile alnına vurup ne halt yemeye geldiysem diye geçirdi içinden.
"Ağlamayı keser misin? Seninle neden sevgilicilik oyunu oynadığımızı ve kurallarımızı en başta belirledik Ginny. Ben Draco'yu senin sayende kıskandıracak sen de benim sayemde Gryffindor'un bir üyesi olacaktın. Aramızda hiçbir şekilde sevgi bağı saçmalığı yokken neden karşımda yalandan ağlıyorsun? Derdin ne senin Tanrı aşkına!"
Ginny,bağıran Harry ile sıçramış yutkunmuştu.
"Ha-Harry."
"Efendim?"
"B-ben hamileyim."
Harry şoka uğrarken Lucius ikiliyi izliyordu. Ne saçmalıyordu bu kızıl şeytan!
Lucius derin bir nefes almış şoka uğrayan Harry'nin omzunu patpatladı.
"Yok öyle bir şey Potter."
"Bay Malfoy-"
"Kes sesini Weasley."
"Ne-ne demek yok?"
"Olmasını mı isterdin Potter?"
"Çocuğumun olmasını isterdim,ama Ginny'den değil. Dray'dan."
"O zaman şanslısın Potter. Ginny şuan sana bir oyun oynuyor. Bunu anlaman gerekti."dedi ve Ginny'e bittiğini ifade edecek şekilde göz kırptı.
"Hadi. Draco'nun yanına git. Seni istiyordu en son. Bu kızıl kafa ile aranda da hiçbir şey kalmadı,inan bana."
"Bay Malfoy... Bipolar mısınız efendim?"
"Hayır aptal Potter. Oğlumun değerini anladım diyelim. Şimdi oğlumun yanına git. Derhal."
Harry korkarak koşa koşa hastaneye girdi. Lucius ise birine el işareti yaptı. Ginny gelen kişi ile hem şaşırmış hemde korkmuştu. Babası ise kızına iğrenirmişçesine bakıp bir tokat attı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı̆̈d̆̈ŏ̈l̆̈ F̆̈ĭ̈ğ̈h̆̈t̆̈/drarry
FanfictionDraco Malfoy, Slytherin grubunun lideriydi. Aynı Harry Potter'ın Gryffindor grubunun lideri olduğu gibi ve her ikiside birbirlerinden nefret ediyorlardı.