*Kaydırmalı gönderi*
magazine.game: Herkese selam! Bugün ki haberimizin konusu... Drarry neden ayrıldı?
Narcissa Malfoy yani Draco'nun annesi,yaptığı basın açıklamasında şu sözlere yer verdi:
-Harry Potter'ın oğluma olan güvensizliği ikisini de kahretti.
Evet... Bildiğiniz üzere Narcissa Malfoy en son 3 yıl önce sosyal medya üzerinde aktifti. Sonra ne olduysa oldu bir daha asla gönderi paylaşmadı veya takip ettiği ünlülerin gönderilerine yorumlar da bulunmadı.
En son ki Amaris Malfoy konulu haberimiz de yorumu gözüken Bayan Malfoy oğlunun ve Harry Potter'ın eskiden de olsa bir ilişkileri olduğunu açıklamış bir nebze de olsa merakımızı gidermişti...
Geriye kalan tek soru... Aralarında ne oldu da bu güzel aşk sona erdi? Yorumlarda buluşalım!
A:Cissy... Meleğim geri mi dönüyor! Aman Tanrım!
Ş:Hah... Ben demiştim. İlişkileri varsa bile Potter bitirmiştir diye demiştim.
E:Aga bundan size ne? Olmuş bitmiş bir şeyin,en önemlisi insanların özel hayatından size ne amk
V: Narcissa sosyal medyaya bomba gibi düştü şuan kcldkdldldldşdld
İ:Oha falan ama yani
W: Fotoğraflar gerçek. Bir Potter'a bakın bir de bizim Dray'ımıza...
F:Cidden haddinizi aşmaya başladınız. İkisininde özel hayatı sizi ilgilendirmez. Şunu bir beyninize sokun
J:Drarry real beybisi,kudurun köpekler
K:Aga ben kendimi Sherlock Holmes gibi hissediyorum bunların özel hayatı sağolsun KDKDKDLDLDLDLDŞDŞ
draco_dragon:Benim veya Potter'ın özel hayatı sizi zerre ilgilendirmez. Ya buna bir son verin ya da mahkemede görüşelim.
harry_pottah:Evet... Bir magazin sayfası daha ne kadar saçmalayacak merak ediyorum...
Amarisss_:Haber doğru Potter. Sizin geçmişte yaşadığınız ve senin bir kalemde sildiğin ilişkiniz kadar doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ı̆̈d̆̈ŏ̈l̆̈ F̆̈ĭ̈ğ̈h̆̈t̆̈/drarry
FanfictionDraco Malfoy, Slytherin grubunun lideriydi. Aynı Harry Potter'ın Gryffindor grubunun lideri olduğu gibi ve her ikiside birbirlerinden nefret ediyorlardı.