⁰⁷

745 75 105
                                    

magazine

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

magazine.game: Evet sayın takipçilerimiz... Sizlere bugün fotoğrafta gördüğünüz Amaris Malfoy'u ve onun en son konuk olduğu röportajdaki sözlerinden bahsedeceğiz.

Amaris Malfoy, Draco Malfoy'un kuzeni. Birkaç sene sonra stajı bittikten sonra Slytherin'e katılacağını Hogwarts şirketinin kurucusu Dumbledore* resmen duyurmuştu.

Yaptığı şarkı ve dans coverleri sayesinde hem Instagram'da hemde YouTube platformunda oldukça popüler olan Amaris,yeni cover şarkısını çıkarmadan önce katıldığı bir röportaj programında Draco Malfoy'un ve Harry Potter'ın lise dönemlerinde bir senelik ilişkileri olduğunu söylemiş,Çatalağızları şoka uğratmıştı.


Ayrıca ilişkilerini bitiren tarafın Harry Potter olduğunu söyleyerek daha da kafa karıştıran Amaris Malfoy dün çıkardığı cover şarkısı ile şuan trendlerde bir numara! Genç ve güzel Malfoy'dan desteklerinizi esirgemeyiniz! İyi günler dileriz...

Bu gönderi yorumlara kapalı

Harry

Bu ne Malfoy?

Draco

?

Harry

Kuzenin diyorum,sosyal medyanın ağzına sıçacak bir şey ifşaladı!

Sen neden bu kadar sakinsin?

Draco

Sakin ?

Üyeler ile kavga ettim,

Babamdan tokat yedim,

Annemden bir dünya azar işittim,

Amcam ile tartıştım

Ve bunların tek sorumlusu bu haberken ben sakinin,öyle mi Potter?

Harry

Bayan Malfoy kolay kolay sana kızmaz.

Kesin başka bir halt yedin

Draco

Biliyor musun?

Benim hakkımda her şeyi bildiğini sanan ama hiçbir huyumun doğrusunu bilemeyen eski sevgilimden başka biri değilsin Potter.

Altını çiziyorum,eski.

Harry

Eski olduğumu bende biliyorum Malfoy.

Draco

Her neyse.

Konu bu değil ki diğer konu pek sikimde de değil.

Bu yüzden,

İyi günler.

Draco çevrimdışı

Harry

Birgün...

Birgün bana olmasa bile birine açılacaksın Draco.

Umarım o gün yakındır.

Çünkü ruhsal sağlığın boka dönmeye başlamış.

İyi günler.

ı̆̈d̆̈ŏ̈l̆̈ F̆̈ĭ̈ğ̈h̆̈t̆̈/drarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin