🧚🏻♀️🧚🏻♂️
Hastanenin önünde anneme bakıyordum.. Ne gerek vardı şimdi..
"Anne bence zaman kaybı hadi gidelim ya sadece sabah bulantısıdır"
Annem konuşacağı sırada jungkook konuştu..
"Üşütmüşte olabilirsin yada ciddi bi hastalık çünkü kaç defa tuvalete gittin onun için bence görünmelisin"
Annem jungkookun konuşmasına hak verip beni kolumdan çekiştirmeye başladı bende jungkooka öldürücü bakışlar atıyordum oda hafif tebessüm ederek bana bakıyordu.. ister istemez kalbim hızlanırken direkt gözlerimi başka tarafa çevirmiştim..
Acile girdiğimiz zaman sıra numarası alıp beklemeye başlamıştık . Sıra bize geldiği zaman annemle ben içeri girmiştik jungkookda kapıda kaldı..
Doktorun önündeki sandalyelere oturduğumuz zaman konuşmaya başladı..
"Neyin var bakalım"
"Midem bulanıyor ve genellikle gün içinde halsizim"
"Yenimi yoksa daha önce varmıydı "
"Neredeyse yaklaşık 4 gündür böyle "
Annem atlayıp konuştu...
"4 gündür böyle ve ben fark etmesem gelmiycektin"
Dedi göz ağırtarak bende gözümle doktoru gösterdiğim zaman susmuştu..
Doktor yanıma gelip ağzımı açmamı istedi bademciklerime falan baktı ne alaka ya..
Sonra ateşime baktı, daha sonra gözüme, midemde ekşime olup olnadığını sordu bende yok demiştim adam her tarafa baktı ya bi götüme bakmadı neredeyse ..
"Lütfen şuraraya uzanırmısınız bişeye bakıcam"
Amca her tarafa baktın yalnız demek isterdim ama demedim ..
Uzandığım zaman adam karın bölgemdeki fermuarı açıp göbek deliğimin alt kısmına jel gibi birşey sürdü annem bana tuhaf tuhaf bakarken ben ona noluyor bakışı atıyordum..
Adam biraz ekranı incelidikten sonra gülüp bana..
"Tebrikler artık anne adayısınuz "
Demesiyle başıma kaynar sular döküldü ne dedi o adam hamilemiyim. Hamileysem karnımda çocuk var . Babası kim çocuğun jungkookmu.? Yok artık ya annem kafamı anneme çevirdiğim zaman bana öldürücü bakışlar atıyordu hemen doktorun elindeki peçeteyi alıp karnımı sildim ve fermuarı kapattım..
Ayağa kalktığım zaman doktor bana bunlara dikkat etmelisin gibi şeyler söylüyordu ama takmıyordum şuan annemle bakışıyorduk ne diyecektim sıçtım dışa sıçmadım ama içe doğru sıçtmıştım kesinlikle ...
Dışarı çıktığımız zaman annem jungkookun önünde işaret parmağını bana sallayıp ..
"Eve gittiğimiz zaman bu rezilliği anlatacaksın"
Diyip hızla çıkışa doğru gitmişti..
"Noldu len-"
"Sıçtık "
Diyip annemin arkasından gittim. Büyük ihtimal jungkook bu dediğim şeyi düşünüyordu ve beni takip ediyordu"
※※※※※※※※※※※※※※※
Arabada annem bana yandan bakışlar atarken ben evde ne diyeceğimi düşünüyordum.
Hayatım bok yoluna gidiyordu kesinlikle jungkook küçük aynadan bana imalı bakışlar atarken ben kendimi arabadan atmayı düşünüyordum kesinlikle...
İyi okumalar
🚫 😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumam jjk
Fanfictionİnternette gerçekten ünlü birisiydim ama bu son zamanlarda çok linçlenmeye başladım.. Ölüm tehditlerine kadar aldım onun için babam bana kendince koruma seçmişti.. Ve asıl hayatım şimdi başlamıştı..