15.bölüm

1.5K 75 41
                                    

🥬🐛

Ve yine midemin bulandığı Bi sabah uyanmıştım 4 gündür üst üstte midem bulanıyor ve çok çabuk yorulup hemen uyuyordum.

Eğer fazla ileri giderse doktora gidicektim. bunu Kafamın Bi köşesine not alıp çöp kutusundan kafamı kaldırdım elimi yüzümü yıkayıp hemen tekrar yatağıma girmiştim çünkü halsizdim lanet olsun daha yeni uyanmıştım halbuki. Geriye doğru kendimi atıp derin Bi nefes aldım.

Jungkook la o olanları unutmuştuk kimseyede söylemicektik kapımın hızlı açılmasıyla beraber direkt kafamı o tarafa çevirdim annem beni takmayarak dolabımın önüne gidip Bi şeyler seçmeye başlamıştı bile neyi var bunun...

"noldu anne"

Dedim yataktan doğrularak oda çoktan seçtiği kıyafeti yatağıma atıp..

"çabuk hazırlan"

Dedi neşeyle tam niye diye soracağım sırada odadan çıktı ahişş çok sinir oldum şuan zaten halim yok bide dışarı çıkıcaz söylene söylene kalkıp annemin hazırladığı kıyafete baktım böyle Bi kıyafetimmi varmış benim vay be..

Hemen elime alıp giyinmeye başladım.. 👇🏻

(kadını bilenler :meee 🖐🏻bu arada kalite neden bu kadar düşük bende bilmiyorum onun için özür diliyorum)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kadını bilenler :meee 🖐🏻bu arada kalite neden bu kadar düşük bende bilmiyorum onun için özür diliyorum)

Aşşağı  indiğim zaman annem her zamankinden daha şık olmuştu. Ne oluyordu burda..

"nolduğunu söylicen mi anne?"

"çok önemli bir toplantı var onun için seninde gelmeni istiyorum"

Diyip kolumdan çekiştirmeye başladı arkamdan jungkookda kıs kıs gülüyordu..

Arabanın önünde durduğumuz an jungkook bir anda önümüzde belirdi ve bize kapıyı açtı annem hafif tebessüm edip teşekkür etti bende göz devirmekle yetinmiştim..

™™™™™™™™™™™™™™

Şirketin önüne geldiğimiz zaman jungkook yine annemin kapısını açmıştı. ben ona iğrenir gibi bakmıştım  o bana gülüp kafasını yere eğdi bunun bu haline istem dışı bende gülmüştüm..

Şirketin içine adım attığımız zaman önümüzden geçen çalışanlar eğilerek selam veriyorlardı tam jungkookda eğileceği zaman kolundan tutup onu durdurdum..

"eğilmene gerek yok"

"ben saygı amaçlı şey etmiştim"

Gülerek konuşmaya devam ettim..

"sorun değil boşver"

Deyip kolunu bıraktım..

Yol boyunca neredeyse jungkook şirketi süzmüştü. Tabi bende onu, bu hali küçük çocukların ilk defa parkı görüşü gibiydi. Onun yüzüne son defa bakıp gülerek önüme dönmüştüm..

]]]]]]]]]]]]]

Annem bir anda arkasını dönmesiyle Jk ile ben bir sarsıntı yaşamıştık çünkü annemin kolu yüzüme gelmişti bende jka tutunmuştum..

Hemen toparlanarak anneme neydi bu diye bakış atmıştım. Annemde gülüp konuştu..

"Lena bu toplantı çok önemli tamammı lütfen absürt hareketler yapma"

Dedi sitem edermiş gibi ben göz devirmeye yetinmiştim. Madem bu kadar önemli neden beni getirdin be kadın..!

◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌◌

Toplantı odasının önüne geldiğimiz zaman annem jungkookdan ricada bulunmuştu ve oda tabiki kabul edip bizimle beraber toplantı odasına gelmişti..

İçeri girdiğimde bi tane babam yaşında bi adam ve yanında oğlu tahmin ettiğim bi çocuk vardı bu kadarmıydı yani ben 100 kişi falan bekliyordum. Ahh neyse.

Annem adamın karşısına ben o çocuğun karşısına jungkookda benim yanıma oturmuştu. Resmen baykuş gibi dizilmiştik bu ne ya..

✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

Tam 2 saat boyunca konuşmuşlardı ve bu 2 saat boyunca ben neredeyse iki de bir lavaboya koşmuştum..

Ve sorduklarında sabah kahvaltısu yapmadım ondandır diyip geçiştirmiştim ama annem inanmamıştı çünkü genellikle kahvaltı yapmam ve hiçde böyle olmamıştı demişti ve beni zor duruma sokmuştu onun için adamla olan yemeği iptal edip beni hastaneye götüreceğini söylemişti..

♬♩♪♩ ♩♪♩♬♬♩♪♩ ♩♪♩♬♬♩♪♩ ♩♪♩♬

...

İyi okumalar
👉🍭👈

Korumam jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin