🍍🍓
Kıyafetlerim buydu 👇🏻
Direkt giyinip aynanın önüne gelip makyaj yapmaya başladım..Makyajım bittiğinde ayağıma siyah steletto(nasıl yazıldığını bilmiyorum) giydim. Daha sonrada küçük Bi çantaya toka, telefon, peçete koydum nolur nolmaz diye..
Yavaş yavaş aşağı inliyordum Bi yandan gözüm şu korumayı arıyordu ama ortalıkta yoktu. Ahh cidden ben şimdi vicdan azabından içememki..
"etrafa bakınmayı kes ve çabuk arabaya gel"
Sesin geldiği tarafa baktım korumaydı direkt dışarı çıktı ne yani kapıdamı bekliyordu..
(.).(.).(.).(.).(.).(.).(.).(.).(.).(.).(.)
Arabaya bindiğim zaman daha el kemerimi takmadan nereye diye sordu..
".... Limana"
Arabayı sürmeye başlamıştı bende suçlu gibi tırnaklarımla oynuyordum daha fazla dayanmadan konuştum..
"koruma özür dilerim"
"niye diliyorsun"
"trip atma işte evdeki olanlar için özür diliyorum koruma"
"adımla seslen bana"
Büyük Bi iç çektim ve tekrar konuştum..
"tamam jungkook....... Oldumu affettinmi"
Dedim arka koltuktan ona bakarken oda küçük camdan baktı bir anlığına göz teması kurulup hemen bozulmuştu arabayı sürmesi gerekiyor çünkü..
"tamam affettim"
"iyi yoksa bugün vicdan azabından içimezdim"
Dedim gülerek oda o zaman keşke affetmeseydim dedi gülerek onun gülmesine karşılık verip direkt çantamdan telefonumu çıkarttım saate baktım.23:49 Du bizimkiler kesin çoktan gelmiştir..
--------------------------
"geldik in hadi"
Cevap vermeden direkt aşağı indim..
"sen gidebilirsin"
"korumanım ben senin"
Ona baktığım zaman çoktan ilerlemeye başlamıştı bile ahhhhh şuan sinir krizi geçiriyorum..
**************
Tekneye binmiştik birazdan kalkıcaktı bende çoktan bizimkilerin yanına geçmiştim şu jungkookda etrafa bakıyordu. İlk defa bnmiş olamaz dimi diye düşünürken sehun konuştu..
"bu kim"
Dediği an jungkook ona baktı ve hemen U dönüşü yaptı salak..
"e yani kimsiniz hiç görmedim sizi buralarda"
Dedi jungkookda gülümseyerek..
"adım jungkook lenanın korumasıyım"
"e çalışansın o zaman hanım demen gerekmezmi"
Dedi sehun gözüyle beni göstererek..
"yakınları olduğum için"
Dedi jungkook bilmiş Bi tavırla sehun da fazla kurcalamadan tekrardan luhana sarkıntılık yapmaya başlamıştı..
################
Çoktan tekne kalkmıştı hatta neredeyse 1 saattir burdayız tekrardan sipariş ettiğimiz İçkilerimiz gelmişti.. sehun ve luhan çoktan sarhoş olmuşlardı şuan karşımda birbirlerini öpüyolardı ıyyyy..
Yanımdaki Jungkookta bizimle beraber içiyordu ama o hala geldiğinden belli 1 bardağı bitiremedi bende fazla içmemiştim minah ında arada kafası gidip geliyordu oda sarhoş olmaya ramak kalmıştı..
Ben 4.bardağı kafama diktiği an aklıma bişey geldi jungkooka doğru kafamı çevirdim ama o benim arkamdan geçip hızlı adımlarla dans edenlerin arasına girip birisine yumruk attı..
İyi okumalar
♥️"Çok özür dilerim 14:30 da atarım dedim ama atamadım"
💘☁️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumam jjk
Fanfictionİnternette gerçekten ünlü birisiydim ama bu son zamanlarda çok linçlenmeye başladım.. Ölüm tehditlerine kadar aldım onun için babam bana kendince koruma seçmişti.. Ve asıl hayatım şimdi başlamıştı..