6.bölüm

2.3K 98 83
                                    

🌙✨

Saat gece 2 ye geliyordu ve ben anca bitirdim video editini bunun üstüne sıcak Bi duş iyi gelir diye duşa girdim..

Duştan bornozla çıkmıştım kafamdada havlu vardı elbise dolabımın önüne geldiğim zaman telefona bildirim geldi takmayarak giyeceklerimi alıp giyinmeye başladım..

Kafamdaki havluyu çıkarıp iyice ıslaklığını alıp yatağa girdim göz bandımı kafamın üstüne koyup telefona baktım bizim grubtan mesaj vardı..

--------------------------

"4 bok kafalı"

Minah~

Yarın saat 00:00 de parti var gençler yani sabaha kadar partiliycez @_@

Me~

?

Sehun-
Niye partiliyoruz acaba yine noldu? 

Minah~
Ne yani illa sebepmi lazım..!

Me~
Ben varım..

Sehun-
Ben yokum..

Luhan_
Ben varım ..

Sehun-
Luhan bebeğim varsa bende varım

Me~
Gerizekalı!

Minah~

Pis fırsatçı.

Luhan çevrimdışı

Me~
Kkk. Salak

Sehun-
Seni seviyorum zalımın kızı yada oğlu T_T

Minah~
Yarın partide sana taktik vericem hunhun Kkk.

Me~
Yatında zıbarın Allahın öküzleri.

---------------------------

Yazdıktan sonra direkt telefonu kapatıp şarja taktım ve  5,6 bildirim daha geldi kesin ikisi bana küfür etmişlerdi hafif gülüp göz bandımı gözüme geçirip yatakta yerimi aldım ve o güzel uykuya teslim oldum.. ..

_____________________

Sabah mi cha abla tarafından uyandırıldım ama akşam çok geç yattım diyerek tekrar uyumuştum..

::::::::::::::::::::::::::::::::::

Uyandığımda saate baktım 13:48 Di yatakta oturur pozisyona gelip dünkü konuşulanlar aklıma geldi bugün partiliycektik en son partilediğimizin üstüne 1 hafta geçmişti ..

onda benim için yapmıştık  ben aldatıldığim için sabaha kadar içip dans etmiştik ...

İster istemez gülerken Yataktan kalkıp üstümü değiştirdim buydu 👇🏻

Aşağı indiğimde salonda kimse yoktu büyük ihtimal şirkete gitmişlerdi fazla takmayarak mutfağa doğru gittim içeri girer girmez korumayla karşılaştım ona bakarken bir anda telefonun ucundakine doğru konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı indiğimde salonda kimse yoktu büyük ihtimal şirkete gitmişlerdi fazla takmayarak mutfağa doğru gittim içeri girer girmez korumayla karşılaştım ona bakarken bir anda telefonun ucundakine doğru konuştu..

"hayatım ben seni sonra ararım tamamı"

Diyip kapattı ardından bana bakarak konuştu..

"bir yeremi gideceksin neden geldin"

"benim evim değilmi istediğim yere gelirim acıktığım içinde mutfağa geldim sakıncasımı var beyefendi"

Dedim alay eder gibi daha sonra küçümseyici bakışlar atıp buzdolabına yöneldim içinden meyve suyu, domates, marul gibi şeyler çıkardım sandviç hazırlıycaktım ama sorun şu ki bilmiyorumdum..

Malzemelerle 5 dk bakışmıştık yandan hafif korumaya baktım kapıya yaslanmış bana bakıyordu bende iç çekip mi cha ablaya seslendim..

"mi cha abla gelip bana sandviç hazırlarmısın?"

"tamam kızım bekle geliyorum"

Diye cevap verdi gidip mutfaktaki sandalyelerden birine oturdum o korumada yaslandığı kapıdan diklenerek yanımdan geçti tabi geçerken lafta attı egolu beceriksizmiş tabiki de takmadım çünkü dengim değildi..

===================

Yemeğimi yemiştim saat 14:30 Du tekrardan odama çıkmıştım story çekicektim saat 16 da video yayınlıcaktım çünkü telefonumu çıkarıp ışığı ayarlayıp konuştum..

"saat 16 da yeni video var yukarı doğru kaydırarak bildirimleri açabilirsiniz Seviliyorsunuz"

Diyip gülümsedim ve ardından kapattım 1,2 finleyişten sonra link koyup gönderdim..

Telefonumla birlikte Çalışma masamın sandalyesine oturup selfie çekindim 2,3 tane bunuda videoyu yayınlandıktan sonra paylaşırdım..

İyi okumalar
🦉

Korumam jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin