🐸✅
"Girebilir miyim amca"
"Tabi jungkook gel bişeymi oldu "
İlk başta bana bakıp sonra gözlerini benim aşşağıda yaptığım gibi ellerine indirdi. Sert bi şekilde yıtkunduğu zaman pat diye konuştu..
"Ben ... Babasıyım"
Yuh daha nazik bi şekilde niye söylemedi. Belki ben başka birisiyle ilişkiye girdim. Önce benle konuşması gerekirdi.
Babam gözlerini bana doğrulttuğu zaman ben şekilden şekile girdim ve zorla konuştum..
"Aslında isteğimizle olmadı ben daha doğrusu biz partiye gittiğimiz zaman bazı aksaklıklar oldu. Onun için oldu yani Kısacası biz isteyerek yapmadık"
Dedim bu uzun cümleyi söyleyene kadar neredeyse hep kekelemiştim. Ve yine ağlamaya başlamıştım ben kafamı tekrar ellerime indirdikten sonra babam bana sarılıp konuşmuştu..
"Tamam ağlamayın sende gel oğlum. .. "
Jungkookda gelip babama sarılmıştı tabi babamda ona şuan üçlü sarılma yapıyorduk..
"Olan olmuş artık... Ağlamaktan fayda gelmez şimdi aşşağı inip en doğru kararı verelim "
Bizi kendinden ayırttıktan sonra gülümseyip ayağa kalktı..
"Hadi jungkook çık sen lena sende üstünü değiştirip aşşağı gel "
Jungkook çıktıktan sonra babam anlıma bi öpücük verip oda çıkmıştı bende gülümseyip dolabıma doğru ilerledim ve bir kaç tane şey çıkardım ve giydim 👇🏻
Odadan çıkmadan önce derin bi nefes alıp kapı kolunu yavaşça indirdim. Merdivenlere doğru gittiğimde aşşağı hafiften baktım OHA jungkookun ailesinin ne işi var. Rezil oldum kesinlikle arkamı dönüp elimi kalbime koyup derin bi nefes aldım sakin ol bişey olmucak dedim kendime geri önüme dönüp merdivenlerden bir adım attım..
Merdivenlerin sonlarına doğru bütün gözler beni bulmuştu kendimi iğrenç hissetmem normal mi..
"Geldinmi kızım hadi sofraya gidelim yemek hazır lütfen buyrun "
Dedi babam ve herkes ayaklanıp sofraya gitmeye başladı babam yanıma gelip belimden tutarak benide sofraya otutturdu...
Yemeğe başlamışlardı bende utançtan kafamı kaldırmıyordum ya söyledilerse hamile olduğumu ben böyle düşünürken babam konuştu..
"Sizi buraya acele çağırdım kusura bakmayın ama önemli bişey "
Hayır Baba nolur sus söyleme ben yüzümü kapatmaya çalışırken jungkookun ailesi lütfen anlatın gibi şeyler söylüyordu bardağıma uzanıp bir yudum su almamla geri çıkartmam bir olmuştu jungkookun yüzüne iki karış açtığım gözlerimle jumgkooka bakıyordum daha demin ne dedi o?..
".... "
İyi okumalar
🇮🇹🗿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumam jjk
Fanfictionİnternette gerçekten ünlü birisiydim ama bu son zamanlarda çok linçlenmeye başladım.. Ölüm tehditlerine kadar aldım onun için babam bana kendince koruma seçmişti.. Ve asıl hayatım şimdi başlamıştı..