⭐🌙
Lena_01
♥️365,956 💬467,876 ↗️34,657
Lena_01:bugün ilk defa metroya bindim.. Harikaydı 🚉
Yorumlar~
User:ceket giymeyimi bilmiyon amk.
User1:tipini...... Anlayan.
User2:olum bide şunun fanlari var kkk.
User3:şu kızı gördüğüm yerde kafasını koparıcam.
User5:ahh nasıl sevgilini aldattın sürtük.
User6:aptal kadın.. Kadınların yüz karası.
User2: bedeni domuz gibi 🐽 kkk..
User4:ahhğ bu kız elimde olsa bıçakla derisini yüzer sonra ateşe verirdim.
Lena_fan:@ user4 bu kadarmı kötüsün ne yaptı kız sana!?
User4:midemi bulandırıyor +sewini aldatmış bok fanı 🤮
Lena_fan:sana ne sewini aldatıysa amk.
Lena_fan2:üzülme seni seviyoruz🤙🏻💕
Lena_fan3:yeni YouTube videosu be zaman?
Lenafan:ailen yanında abla sakın üzülme 💞
...
Günün sonunda En son attığım gönderinin altındaki yorumları okudum. ve yatağa kendimi attım tavanla bakışırken kötü yorumlar aklıma geldi gözüm dolmuştu gözümden bir yaş düşmüştü sadece uyduruk bir site bana iftira attığı için bu kadar linç yiyorum bu iftirada sevgilisini aldatmış bir yalandı halbuki sevgilim beni aldatmıştı. Hem dolandırdı, hem terk edip aldattı ama sosyal medyaya sevgilimden ayrıldım diye bir açıklama yaptığım sıra bütün sayfalar benim aldattığımı düşünüyorlardı ve yalan yanlış haber yapıyorlardı bunun için herkes üstüme nefret kusmaya başlamıştı..
"efendim babanız yemeğe çağırıyor"
D
irekt gözümden akan yaşları silip cevap verdim..
"tamam mi cha abla"
Hemen yataktan kalkıp tuvalete gittim elimi yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım gerçekten güzel kızım diye içimden geçirdim..
Bazen gerçekten çok egolu oluyordum ahh neyse hemen üstümü değiştirip altıma siyah dar kot giyip üstüme göbeği açık tişört giydim ve aşağı indim..
Sofraya oturduğum sırada bütün gözler bana döndü bende onlara ne var dercesine bakıyordum ardından annem konuştu..
"nasılsın bakalım"
"beni umursuyor gibi yapmayı kes anne"
"sana koruma ayarladım.. aile dostumuz"
Dedi babam ona baktığım zaman tekrar yemeğine döndü..
"beni düşünüyormuş gibi yapmaktan vaz geçin çok yapmacık Oluyorsunuz ve korumaya ihtiyacım yok"
Dedim ve yemeğe başladığım sırada babam konuştu..
"tehdit mesajları devam ediyormu"
Çatalı sert Bi şekilde bırakıp ayağa kalktım..
"ağız tadında yemekde yiyemiyoruz"
Dedim ve tekrardan yukarı çıkmaya başladım arkamdan of puf sesleri geliyordu dertleri neydi bunların neden bir anda düşünceli anne - baba rolüne giriyorlar..
Bir keresinde
Trafik kazası geçirmiştim neredeyse ölümden dönmüştüm ama onlar hastaneye bile gelmedi sadece babam asistanı yollayıp iyimiyim diye bakması için yollamıştı gerçekten bugün gariptiler..Tam odama girdiğim zaman babam aşağıdan seslendi..
"aşağı gel lena"
Ahh cidden bu adam daha yeni aşağıdaydım..
Aşağı yavaş adımlarla indim daha doğrusu inmedim merdivende durmuş canım aileme(!) ve yanındaki adama bakıyordum boş gözlerle hemen babam konuştu..
İyi okumalar
🦜
(tekrardan sizlerleyim umarım konuyu beğenirsiniz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korumam jjk
Fiksi Penggemarİnternette gerçekten ünlü birisiydim ama bu son zamanlarda çok linçlenmeye başladım.. Ölüm tehditlerine kadar aldım onun için babam bana kendince koruma seçmişti.. Ve asıl hayatım şimdi başlamıştı..