* dream szemszöge *
Mikor felkeltem rögtön megnéztem a telefonom és ahogy vártam, megint Georgetól várt egy üzenet:
"Jóreggelt álomszuszék, hogy aludtál? :)"
Amint elolvastam az üzenetet rögtön felébredtek a pillangók a gyomromban és vadul csapkodni kezdtek, még mindig nem értettem miért. Válaszoltam neki rögtön, hogy
"Jóéjt Gogy, jól aludtam :3" (általában mikor én felkelek akkor õ már megy aludni, és ezért mikor én felkelek jóéjt üzenetet írok neki)
Gondoltam, hogy már alszik, mivel nem válaszolt. Éss holnap megyek HOZZÁ, vagyis holnap este indul a repülõgépem, hogy délelõttre odaérjek Londonba. Nem tudtam nagyon, hogy mit kell vinni és Tommyt/ Willt nem hívhattam azzal, hogy mit pakoljak egy még én sem tudom milyen hosszú utazásra, mivel õk is most feküdhettek le mert õk is Londonban laknak. Sapnapet meg nem akartam zavarni mivel éjjel is vele beszéltem és õ még szerintem alszik, úgyhogy kizárásos alapon úgy döntöttem, hogy bepakolom az egész házat, és nemsokára neki is kezdtem a pakolásnak.
* sapnap szemszöge * (jujuj új ember deizgi snsnskcjjcj)
Én teljes sokkban vagyok azok után amit Dream mondott nekem úristen. Évek óta tudom, hogy meleg de eddig nem tetszett neki soha senki. Legalábbis én nem tudok róla. Eddig mindig szidta azokat akik shippelték õt és Gogyt, utálta a fanartokat, wattpados fanfictionöket és minden ilyesmit, most meg lehet, hogy érez valamit George iránt? Ez fõleg azért fura nekem, mivel holnap este indul a gépünk LONDONBA, hogy felköszöntsük Gogyt. Jézusom tényleg, pakolnom kellene, mert indulunk holnap már nem lesz idõm rá. De viszont Clay szinte hajnali hívása miatt kurva fáradt voltam, úgyhogy eldöntöttem, hogy alszok még egy kicsit. Na abból a kicsibõl lett vagy egy óra szóval utána gõzerõvel pakoltam be a táskámba mindent ami a kezembe akadt, és csak remélhettem, hogy nem fognak a reptérrõl mert túl nehéz a bõrõndöm.
Miután bepakoltam felhívtam Karlt, hogy akkor õ is biztosan jön-e a nagy szülinapra, és jön õ is úgyhogy teljes lesz a csapat :)
Sziasztok, ez egy kicsit (khmm sokkal) rövidebb rész lett, mint a többi, de majd holnap jövök a kövi résszel <3
YOU ARE READING
mi már nem csak barátok vagyunk.. /dnf/
FanfictionGeorgenotfound és Dream, két eléggé ismert streamer. De mi nézők tényleg minden részletet ismerünk róluk?