Nem így terveztük...

361 30 3
                                    

16+ maybe..?

* george szemszöge *

Nem hittem volna, hogy Dream is itt, lesz de nagyon örültem, hogy eljött. Na és az arca. Hát úristen, de helyes. Ezelõtt még sosem, láttam az arcát, eddig csak Sapnapnek mutatta meg. Mikor múltkor megkértem, hogy küldjön képet az arcáról, csak annyit mondott, hogy "majd nemsokára meglátod milyen tökéletes vagyok". Na ezek szerint erre gondolt.

Miután befejeztük a kb tíz percik tartó (khm, pillangók) ölelés után mindenki felment, és mivel nem volt internet (a vihar miatt nagyon sok helyen nem volt net) üvegezni kezdtünk, nyilván nem a hagyományos módszerrel (pedig örültem volna ha megcsókolhatom Clayt) hanem egy kis felelsz vagy mersszel vegyítve.

Elõször Alex pörgetett, és Karl-on landolt az üveg

- Na Karl felelsz vagy mersz? - kérdezte Quackity idétlen vigyorral

- Felelek

- Nem is vártunk mást - szólalt meg Tubbo, mire felröhögtünk

- Mindenki kussoljon éppen kérdeznék! Karl, volt már valakid? -

- Nem. - adta meg Karl a kimerítõ és választékos szókincsû választ.

Ezután értelemszerûen Karl pörgette meg az üveget és Dreamen landolt.

* dream szemszöge *

Rajtam landolt az üveg. Riadt pillantást vetettem Sapnapre, aki csak egy megnyugtató bólintást küldött felém, tudatva velem, hogy minden rendben van.

- Felelsz vagy mersz Clay? - kérdezte tõlem Karl mire egyszerre több dolog is átfutott az agyamon de végül az nyert, hogyha merek akkor talán George bátrabbnak fog hinni.

- Merek - mondtam ki a lehetõ legnyugodtabban.

- Csókold meg Georget. - mondta mire lefagytam

(kis írói hozzászólás: ez nagyon cringe de gecire élvezem xddddddd)

Mivel Georgeal egymás mellett ültünk ezért csak odahajoltam, de mielõtt megcsókolhattam volna, õ megfogta az arcom és õ tette meg.

* george szemszöge *

Álmomban nem gondoltam volna, hogy valaha megcsókolom Õt. A pillangóim még az eddigieknél is jobban csapkodtak, az adrenalinszintem az egekben, olyan volt mintha csak ketten lennénk, és teljesen belevesztünk a csókba amíg Tommy az ünneprontó meg nem szakította a meghitt pillanatot.

- Fhujjj menjetek szobára! - mondta mire elengedtem Dreamet, és körbenéztem. Vigyorgó tekinteteket, kacsinásokat, és egy kócos hajú, kipirosodott arcú Clayt láttam, és Tommy beszólására úgy felhúztam magam, hogy megragadtam Dream karját és kicsit megrántottam a kezét, hogy jöjjön. Elõször csak egy összezavarodott pillantást vetett rám majd elmosolyodott, és engedelmeskedett nekem, és kézenfogva elindultunk felfelé a lépcsõn.

Felfele menet még láttam, ahogy Clay egy diadalmas pillantást vet a nappaliban ülõkre, akik egy hasonló pillantással reagáltak, de nem érdekelt. Csak Õ érdekelt, és az, hogy vele legyek. Mikor végre felértünk a szobába becsuktam az ajtót és kulcsra zártam, annyira eszméltem fel, hogy Clay nekilökött a falnak..

Sziasztok! Tegnapra terveztem a részt, de lusta voltam és idõm se nagyon volt, szóval hoztam ma. Nem akartam pont itt abbahagyni ezt a részt, de túl cringe lett volna a folytatás, úgyhogy inkább még agyalok rajta, egy kicsit. Legyetek jók <3

 mi már nem csak barátok vagyunk.. /dnf/Where stories live. Discover now