okké szóval mindenek ellõtt. 16+ i think, de úgyis tudom, hogy végig fogod olvasni kis huncut. de ha valaki vagy nem bírja az ilyeneket, vagy nem shippeli a dreamnotfoundot (bár akkor nem tudom miért kezdted el olvasni) az ne olvassa el! a te érdekedben, hogy ne legyél olyan elvetemült mint én. na jó szórakozást szíveim.
* dream szemszöge *
Nekilöktem, Georgeot a falnak és elkezdtem csókolgatni, majd fulladásig csókolóztunk. Mikorra teljesen kifulladtunk, felkaptam Gogyt és odavittem az ágyhoz, és levettem a pólómat.
- Tetszik a látvány mi? - kérdeztem Georgetól mire csak egy bólintást kaptam.
Hirtelen rádõltem az ágyra magammal húzva Gogyt is aki így alattam feküdt. Elkezdtem kiszívni a nyakát tudván, hogy ez nyomokat fog hagyni, de nem érdekelt. A kicsi fiú alattam (tudom hogy George az idõsebb de most magasságról van szó) egyre szaporábban vette a levegõt mire inkább csak folytattam és benyúltam a pólója alá.
* george szemszöge *
Nem hittem el, hogy ez történik. Éppen a fellegekben éreztem magam mikor éreztem, hogy Dream benyúl a pólóm alá hirtelen lefagytam.
- C-Clay - szóltam neki mire abbahagyta amit csinált.
- Miaz? Nem szeretnéd vagy majd máskor vagy mi a baj? - pánikolt be teljesen egy pillanat alatt
- De szeretném, csak félek, mert nekem ez lesz az elsõ - mondtam
- Óvatos leszek, ígérem. - mondta egy mosollyal az arcán amitõl megnyugodtam.
Egy pillanat alatt visszatértünk oda ahol tartottunk Clay lehúzta rólam a pólóm és feltápászkodott.
- Biztos, hogy ezt szeretnéd? - kérdezte némi aggodalommal az arcán mire bólintottam és lehúztam a nadrágom, mire Dream szeme elkerekedett, gondolom attól, hogy milyen magabiztos vagyok ebben ahhoz képest amit mondtam az elõbb, de ezt csak egy pillanatra lehetett látni az arcán de utána õ is levette a nadrágját, majd megtörtént aminek meg kellett.
(kis írói hozzászólás: szívesen leírnám részletesebben de az nagyon cringe lenne, de lehet lesz még olyan is, csak az majd egy másik történet lesz xddd)
Körülbelül húsz perc után mindketten lihegve feküdtünk az ágyon összebújva, amit Dream szakított meg.
- George.. - mondta álmos hangon amitõl a pillangóim új életre keltek
- Hm?
- Akkor most mi mik vagyunk egymásnak? - kérdezte mire a szemébe néztem.
- Szeretlek Clay, és ezzel ez az érzés még csak mégjobban megerõsödött
- Én is szeretlek George - mondta és adott egy puszit a fejemre
Még egy kicsit feküldtünk egymás mellett, majd eldöntöttük, hogy mivel szülinapom van ezért lemegyünk a többiekhez.
Õszintén szólva ennél több nem is kell nekem. Ez volt nekem a tökéletes szülinap, amit tudatalatt mindig is akartam, és nem bárkivel, hanem Vele. Vele, aki most is vagy háromszor megkérdezte mit szeretnék, mert szeret és aggódik értem. Vele akit én jobban szeretek mindennél.
Kézenfogva mentünk le az emeletrõl mire mindenki huhogni és tapsolni kezdett mire mindketten fülig vörösödtünk.
- Máskor ne legyetek ilyen hangosak - mondta röhögve Sapnap mire már válaszra nyitottam a számat de Dream megelõzött
- Oh, hogy hangosak lettünk volna? - kérdezte Dream lazán, de nem lehetett komolyan venni mivel a feje egy paradicsom színét vette fel.
Leültünk a többiekhez, a kanapéra és én Dream vállára hajtottam a fejem ami megint nagy huhogást és üdvrivalgást váltott ki a társaságunkból.
* dream szemszöge *
Sohasem éreztem még magamat ilyen boldognak. A tökéletes társaságban, a tökéletes helyen, a tökéletes emberrel voltam, és úgy éreztem, hogy bármelyik pillanatban elordítottam volna magam, hogy mindenki megtudja milyen boldog vagyok. A többiek csak nevettek, beszélgettek, mindenrõl, és mindenki mindenkivel beszélgetett. Megsimítottam a vállamon a fejét pihentetõ barátomat és adtam egy puszit a fejére mire rám nézett, elmosolyodott és megcsókolt.
Sziasztook! Én igazából nagyon élveztem ezt a részt megírni, igazából eléggé sokat agyaltam azon, hogy hogyan ne legyen annyira cringe, de szerintem ez így jó lesz. Sajnálom, hogy megkéstem ezzel a résszel, de sokat dolgoztam vele, hogy bár így sem az a de tökéletes legyen. :)
YOU ARE READING
mi már nem csak barátok vagyunk.. /dnf/
FanfictionGeorgenotfound és Dream, két eléggé ismert streamer. De mi nézők tényleg minden részletet ismerünk róluk?