* george szemszöge *
- Nagyon köszönöm, hogy itt voltatok, sziasztoook! - integettem a kamerába.
- Jó voltál Gogs - szólt Dream mire összerezzentem.
- Tudom - válaszoltam olyan nyugodtan amennyire csak tudtam
- Jó figyu, tudom, hogy nálad épp délelõtt van de én ha nem bánod elmennék aludni- mondta Clay kedvesen.
- Tényleg, nálad most van este jézusom teljesen elfelejtettem, menj nyugodtan jóéjt - majd még mielõtt elköszönhetett volna letettem a telefont
* dream szemszöge *
- menj nyugodtan jóéjt - mondta george és még mielõtt bármit mondhattam volna gogy letette a telefont.
Nevetve megráztam a fejem és elmentem lezuhanyozni. Zuhanyzás közben szokásosan gondolkodni szoktam általában a következõ napot szoktam nagyjából megtervezni a fejemben, de ez most más volt. Csak õ járt a fejemben. A hangja a nevetése, az arca, az a szép barna szeme, és az, hogy George egyszerûen tökéletes. De hát miket hordok én itt össze vissza mi csak barátok vagyunk. De akkor beugrott valami.
- Jézusom, én holnap után találkozok vele!! - kiáltottam fel mire anya felordított a konyhából, hogy mi problémám van már megint, mire annyit válaszoltam mint mindig, szóval "jaaj semmi semmi". Viszont visszatérve oda, hogy holnap után végre láthatom õt! Igazából õ nem is tud róla, de mivel holnap után (november elsején) lesz a szülinapja Tommyval, Tubboval, Sapnappel, Karllal és Wilburral meglepjük:)
Kiszálltam a zuhanykabinból majd bementem a szobámba és lefeküdtem. Majdnem hajnali 2-ig bámultam a plafont azon gondolkodva, hogy éppen mi is történik velem, majd pár röpke gondolat után felhívtam Sapnapet akit igazából nagyon régóta ismerek és nyilván máshogy, de majdnem olyan szoros vele a kapcsolatom, mint Gogyval. Pár csörgés után Nick fel is vette a telefont és sejtettem, hogy aludt mivel mikor felvette köszönés helyett inkább csak artikulátlanul belehörgött a telefonba
- mgrghhh - "mondta" Sapnap mire felröhögtem
- Zavarlak Snapmap? - kérdeztem
- Elõször is ne hívj így, másként mi a faszt csinálsz ilyenkor ébren?
- Ne ordibálj itt velem, beszélni szeretnék valamirõl- mondtam mire reméltem, hogy lenyugszik és végre komolyan vesz
- Jó oké, mit szeretnél? - kérdezte sokkal nyugodtabban
- Georgeról van szó... - kezdtem mire nevetve félbeszakított
- Mivan, igaza lesz annak a sok "rohadt" dnf shippernek?
- Így is mondhatjuk, de nem egészen. Ma stream után, miután elköszöntem tõle nem tudtam kiverni a fejembõl. Azon is gondolkodtam, hogy esetleg több van köztem és közte mint barátság...
- Jó Clay nyilván nem mindennapi a kapcsolatotok, és egyébként van értelme annak amit mondasz de eddig minden ilyennek ellent mondtál, szidtad a fanartokat, azokat akik shippelnek titeket és minden dnf-el kapcsolatos dolgot.
- Tudom de ez most valahogy más...
Ezután még egy kicsit beszélgettünk errõl, majd témát váltottunk és kb háromig beszéltünk amire eléggé megnyugodtam és végre el tudtam aludni.
Sziasztok, ez lenne az elsõ rész, igaz, hogy nagyon hirtelen csaptam az egésznek a közepébe de próbálkozok jót írni, remélem tetszett <3
STAI LEGGENDO
mi már nem csak barátok vagyunk.. /dnf/
FanfictionGeorgenotfound és Dream, két eléggé ismert streamer. De mi nézők tényleg minden részletet ismerünk róluk?