1

65 6 0
                                    

"Seriusla?"Tash memandang Dea dengan kening yang berkerut.

"Seriusla!Alahh kau macam tak biase dengan citer ii dorang tuh!"Dea mencapai telefon pintarnya yang berada di tepi poket begnya.

"Seriously Dea?You put your f**king phone at the pocket?Dangerous babe!"sampuk Dax dengan bahasa Inggeris yang lancar.

"Selame niy dia letak tepi tuh kau tak prasan ke?"tanya Fay yang sedang menikmati mash potato yang dibeli dari kafeteria.

Itulah kerenah empat sekawan dari Bougainvillea International School itu.Terkenal dengan rupa paras yang cantik,mulut yang pedas.Mereka juga dikenali sebagai BBG,iaitu Bad B**ch Girl,oleh pelajar yang tidak menyukai mereka.Behaviour?DUH!

"Attention to Gibran,Rayyan,Kevin and Jailani,please come to the head office after the break time.Thank you."

"Buat hal lagila tuh!"Fay menjeling ke arah empat pelajar lelaki yang berada di hujung kantin.Walaupun baru lepas diumum nama mereka,mereka masih bergelak tawa seperti tiada apa yang berlaku.Selalunya,kalau nama dipanggil ke pejabat,bermakna bahaya besar sedang berkunjung tiba.

Gibran,Rayyan,Kevin dan Jailani,atau lebih dikenali sebagai Gibbs,Ray,KJ dan Troll.Antara pelajar yang banyak buat hal.Mereka juga digelar sebagai BBG boy version.Namun kedua dua versi BBG ini tidak pernah bertegur.

"Let them be,Fay.Normal for them!"balas Tash namun matanya masih melekat di skrin telefon.

"They even f**ked a girl!Buat hal sikit?Kena panggil gi pejabat?Not a doubt for them."balas Dea sambil mengipas tangannya.

"First,Dea,why don't you just use your electric fan?Second,we didn't even know if the rumours was true!"Dax membalas.

"Amende sial!Jailani Jailani!Name aq Troll la!"jerit Troll namun tiga kawannya masih tidak henti gelak.

"Dahla tuh Troll.Jomla gerak.Pak Lan rindu dah tuh."ajak Gibbs.

Ketika Gibbs melintasi meja yang menjadi tempat 'lepak' Tash dan rakannya,Tash sempat menjeling ke arah Gibbs.Tanpa Tash sedari,Gibbs ternampak jelingan yang dihadiahkan Tash kepadanya.

"Hello hello girll!And Tash,harini I baru tau yang you punye mata cantik.Tambah ii time you jeling!"Gibbs mengambil tempat di sebelah Tash.Ray,Kj dan Troll mengikut langkah kawannya,pantas mengambil tempat di sebelah Dax,Dea dan Fay.

"Seriously?Can you please go away and don't disturb our time?"Pantas Tash mengambil barang barangnya dan mengajak kawannya pulang ke kelas.

"Girls,jom!"Mereka berjalan mengikuti Tash namun Dea sempat menghadiahkan lambaian kecil kepada KJ.

"Our next target,found!"

Hi guysssss!Welcome to JFAD!ok first thing first,name ii watak niy,min amik dri cite gantung,sbb min obses gile dgn cite tuh!!second,min amik 5% dri cite gantung heheh,maknenye ade part korang bleh dpt dlm cite gantung.TAPI JANGAN RISAU!5% je😗🤞🏻Enjoy!

Just for a dayWhere stories live. Discover now