(Düzenlendi)Birazcık da olsa değiştirdim umarım seversiniz.. :-)
İYİ OKUMALAR💖
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤"Seni hiç bir zaman karım olarak kabul etmeyeceğim Heja Şayar sen benim sırtımda bir yük olacaksın ömür boyu"
Hejanın içi titredi, istemediği bir evliliğe mecbur edildiği yetmiyormuş gibi evlendiği adam onu kabul etmeyeceğini ve yük olduğunu söylüyordu, nefes alamadı o an ne diyeceğini bilemedi.
Azat ağa öyle sinirli ki karşıdaki kızın masum olduğunu görmüyor, kendi yaptığı hatanın cezasını Hejadan kesiyordu.
Hüküm verildi birbirine yabancı iki insanın bir hayat sürmelerine mahkûm edildi.
İlk gecesinde yalnız kaldı odasında genç kız kocası sözlerini bitirdikten sonra odayı terk etti, Heja aynanın karşısına geçti duvağını çıkarttı kenara attı aynadan kendisinde baktı ve kendine güvenir ses tonuyla "pişman olacaksın Azat ağa seni pişman edeceğim" diye fısıldadı.
O gece Heja ve Azat yemin etti, Azat Hejanın hayatını mahvetmeye yemin ederken Heja Azatın pişman edeceğine yemin etti.
Can yakanın canı yanar, Azat Hejanın canını yaktığı kadar onun da canı yanacaktı.
Heja yatağına oturdu gözünden akan yaşı sildi
"güçlü duracaksın Heja, sen Heja Şayarsın sen Azat ağaya boyun eğemesin "
Azat ağa onu bırakıp giderken onun yıkılacağını düşünüyordu ama öyle olmadı Heja daha çok güçlendi.
Yorumlarınızı bekliyorum tabii vote de beklerim
😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜKÜM (DÜZENLENİYOR)
Literatura FemininaBir kalbe iki sevda sığar mı? Heja & Azat& Rojgül'ün hikayesini seversiniz umarım Kuma kitabıdır bunu bilerek okumaya başlarsanız sevinirim