48.BÖLÜM

2.8K 142 25
                                    

secildmr bu bölümü sana gelsin ;-)

Azat Rojgülün mesajından sonra hemen amcasının evinin sokağına gitti, sevdiği kıza" geldim ömrüm sokağın başında bekliyorum "diye mesaj attı. Rojgül" evden yarım saat sonra çıkıyorum "cevabını verdi.

Rojgül babasının yanına oturdu" baba izin verirsen bir kaç gün İstanbula gitmek istiyorum "

Ahmet ağa gülümseyerek" tabii kızım git "diyince genç kız babasının yanağından öptü

Ahmet ağa" ne zaman geliyorsun? "diye sordu

Rojgül" 10 dakika sonra "cevabını verdi babası" bu kadar erken mi? "diye sorduğunda başını salladı" bu şehirden ve Azattan gitmek istiyorum "dedi .

Ahmet ağa kızının alnından öptü" git kızım içindekileri bitir gel "dedi genç kız babasına sarıldı son kez.

Odasına gitti hazırladığı bavulu aldı avluya indi annesini gördü. Dildar hanım kızına" nereye? "diye sordu genç kız" bir kaç gün İstanbula gideceğim babam olur dedi"

Dildar hanım" Azat üzülür nede olsa metresi gidiyor "genç kız duyduklarına üzülmüştü kırgın ses tonuyla" ben senin kızınım bana böyle bir hitamda bulunmam kırdı beni "

Dildar hanım onu duymamazlıktan geldi mutfağa gitti Rojgül" keşke bir kere sarılsaydım sana "dedi içinden.

Babası ben seni götürüm demişti ama o kabul etmemişti" koskoca kız oldum başımın çaresine bakarım "demişti.

Evden çıktı hızlıca Azatın yanına gitti arabaya bindi. Azat arabayı çalıştırdı  sokaktan hızlıca çıktı. Uzun bir sessizlik oluştu Azat sessizliği bozarak" imamı ayarladım nikahımızı kıyacak "Rojgülün gözünden yaş firar etti .

Azat arabayı kenara çekti sevdiği kıza sarıldı" pişman mısın? "Rojgül duyduğu soruyla Azattan ayrıdı" asla seni seviyorum "dedi genç adam sevdiğinin alnından öptü" ilk başta çok kızacak babam ama sana kıyamaz affeder bizi "dedi genç kız başıyla onayladı.

Azat ve Rojgül Diyarbakır'a gelmişlerdi. Azat burda yaşayan arkadaşından ev ayarlamasını istemişti.

O eve geldikler 10 dakika sonra Azatın iki arkadaşı ve imam geldi nikahları kıyıldı artık Rojgül Azatın ikinci karısı Hejanın kuması olmuştu. Azat ve Rojgül yanlız kaldı. Genç adam sevdiğinin dudağından öptü "helalimsin" dedi genç kız "seninim" cevabını verdi Azat ağa onun elini tutu yatak odasına götürdü. Rojgül korkuyordu hemde heyecanlıydı elleri titriyordu Azat farkındaydı.

Aşık olduğu kıza baktı "korkuyorsun biliyorum sana söz veriyorum canını yakmayacağım" dediğinde genç kız gülümsemeye çalışarak "iklim senindir. Senin karın olmak istiyorum" Azat ağa duyduğu sözlerden sonra sevdiğinin dudaklarını öptü...

Umarım seversiniz (:

HÜKÜM (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin