14.BÖLÜM✔

4.2K 202 3
                                    

(Düzenlendi)

Heja güçlü bir kızdı. Niye güçsüz bir kızmış gibi davranıyordu ki? Ailesi için kabul etmemiş miydi? Şimdi niye böyle davranıyordu?

Eski neşeli kız olacaktı olmak zorundaydı değil mi? Sabah erken kalktı güzel bir kahvaltı sofrası kurdu, anne babasını uyandırmaya gitti.

Kadir ağabeyinin odasına çıktı onu uyandırıp Muzaffer ağabeyini uyandırmaya gitti.

Aile fertleri kahvaltı masasında toplandı eskisi gibi huzurlu bir kahvaltı yaptılar.

Kahvaltıdan sonra Kadir evden çıktı arabasına binip Havaalanına gitti ağabeyi Serhat bugün İstanbuldan gelecekti hem mutlu hem endişeliydi çünkü Serhat olanlardan bir haberdi duysa neler yapacağını kestiremiyordu, kısa bir bekleyişten sonra ağabeyini gördü, Serhat kardeşine sarıldı sabırsızca eve gitmek istiyordu dile kolay 1 yıldır gelmiyordu buraya ailesini üzlemişti.

Eve geldiler. Davut ağa Serhatın geleceğini bilmiyordu zaten kadir tek biliyordu ağabeyinin geleceğini.

Serhat anne babasının elini öptü, Muzaffere sarıldıktan sonra Hejaya sarıldı diğer iki kardeşini severdi ama Heja onun değerlisiydi.

Serhat kız kardeşi iyi olsun diye büyük bir fedakarlık yapmıştı, onu korumak istemişti ama olmadı Hejasını Haznedaroğlu ailesinden koruyamadı.

Serhat olanları bilmiyordu bilse kıyameti koparır Davut ağa da bundan korkuyordu.
Daha yeni oğluyla arası düzelmişti yine bozulacak diye korkuyordu.

Davut ağa elini oğlunun omuzuna koydu

-hoş gelmişsin oğul niye haber etmedin geleceğini

Serhat gülümseyerek

- haber verseydim annem bir çok hazırlık yapacaktı o yorulsun istemedim

Rojin hanım tebessümle oğluna baktı, Rojin hanım her zaman Serhatı kendi çocuğu bildi, Allah biliyor ya Serhat da onu ana bildi.

Heja tedirgindi ağabeyi olanları öğrendiğinde vereceği tepkiden çok korkuyordu biliyordu ki bu işe asla müsaade etmeyecekti derin bir nefes aldı ağabeyim yanına oturdu.

Serhat küçük kardeşine sarıldı saçlarına öpücük bıraktı babasına baktı

- niye moraliniz bozuk yoksa ben geldiğim için mi

Diye sordu Rojin hanım oğlunun kırılmasına müsaade etmeden

-yok oğlum sen geldiğin için çok mutluyuz

Dedi. Davut ağa oğlunun karşısına oturdu

-sana anlatmak istediğim bir şey var ama lütfen sakin ol

Dedi, Serhat anlamıştı zaten babasının bir derdi olduğunu.

-yıllar önce Haznedaroğlu aşiretiyle münasebetimiz oldu iki ailede çok fazla can verdi şimdi ise Haznedaroğlu aşireti bu savaşa son vermek istiyor ve bunun için Hejayı gelin olarak istediler ve bizde mecbur kabul ettik

Heja korkulu gözlerle ağabeyine baktı vereceğini tepkiyi merak ediyordu. "Umarım" dedi içinden "umarım abim bana engel olmaz, olmasın ki onları Koruyabileyim"

Emeğe saygı lütfen

HÜKÜM (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin