6.BÖLÜM

539 37 17
                                    

"Bırak elimi" diye bağırdım ama beni takan kim. Ha bu arada kumsala gelmiştik. Bizimkiler gitmişti bile.

"Bıraksana elimi" diye yeniden bağırdım. Aslında bu sefer bağırmadım cırladım resmen. Kolumu bıraktı ve bana "benim dediklerimi yapmak zorundasın." dedi. Niyeymiş o dermiş gibi baktım o da bunu anlamış olacak ki "çünkü sen benimsin Simge bunu o kafana sok "dedi. Kumsala doğru yürüyordu ama ben şaşkınlıktan yerimde durmuş öylece onun arkasından bakıyordum. Yanıma geldi bu halime güldü ve alnımdan öpüp" bunu daha çok duyacaksın bu kadar şaşırmana gerek yok" dedi.
Simge şok..
Simge iptal..
Simge vefat..

Hemen kendime bir tokat atıp etrafıma bakındım. Petek orda şezlongta oturmuş ağlıyor. Koşarak yanına gidip oturdum onu kollarımın altına alarak "kim üzdü benim bebeğimi" dedim.
Cevap alamayınca yanağından öpüp "eve gidelim mi?" dedim başını aşağı yukarı doğru salladı.
Ayağa kalktık ve sılayı aradık ama ortalıklarda görünmüyordu.

Peteği n ağzından ;
Kumsala inmiştik ama Simge ile Aras görünmüyorlardı. Biraz daha baktıktan sonra kafamı diğer tarafa çevirdim. İçimden ne kadar küfür varsa söylemişimdir. O kız ne yapıyor öyle kıvanç'a. O kızı ben parçalarım gözümün yandığını hissediyordum. Ov hayır petek sakın ağlama nefret ediyorum sulu gözlü olmamdan. Yanağımda bir ıslaklık hissedince hemen ayağa kalkıp partiden uzaktaki bir şezlonga oturdum. Denizi seyretmeye başladım ama tabiki salak petek dayanamayıp yine ağlarsa... Ağladım ağladım ağladım... Yüzümü ellerimle kapattıktan sonra yanımda bir ağırlık hissettim. Ellerimi yüzümden çektiğimde tekrar ağlamaya başladım Simge beni kollarının arasına alıp sorular sordu ama ağlamaktan duyamadım. En sonunda ağlamayı kestim ve Simge "eve gidelim mi?" diye sordu. Başımla onaylayıp ayağa kalktık. Şimdi sılayı bulalım bakalım. Simge "eve gidince nolduğunu anlatmadan yataman biliyorsun değilmi "dedi.
" Biliyorummm" dedim. Partiye ilerlediğimizde Aras, sıla ve denizi gördüm ama o salak Kıvanç yoktu. Onlarıda çağırdık ve arabaya doğru yürüdük. Arabanın yanına geldiğimizde bir ses duyduk hepimiz sesin geldiği yöne baktık. Kıvanç... Kıvanc'ın yüzü kanlar içindeydi ve karnını tutuyordu... Kendimi tutamayıp bayıldım ve sonu karanlık.
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum, merak ettiğiniz bir şey varsa söyleyebilirsiniz. ☺

Psikopat 3'lüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin