merdivenlerden inerken bir çift gözün beni süzdüğünü hissedebiliyordum...başımı kaldırdım petek ve sıla değildi. Zaten Deniz ile Kıvanc'ın gözü sıla ve peteği n üzerindeydi. Kafamı öne çevirdim. Kimin beni süzdüğünü buldum. Aras...
Petek ve sıla ya "hadi gidelim" diye seslendim. Tabii beni duyan kim "heyy size diyorum". "Simge gel biz arabaya binelim onlar gelirler"dedi Aras pis bir şekilde sırıtarak. "Ben bir sapıkla aynı arabada yer almak istemem" . Başımı peteğe çevirdim "değilmi" diye sordum. İkisi bana bakıp üzgünüz bakışları attılar sonra Kıvanç peteği n,deniz ise sılanın elini tuttu. Gözlerimi devirip "ben taksiyle gidecem"dedim. Aras bana sinirli gözlerle bakıp" gitmiceksin "dedi. Korkmuştum ama cesaretimi toplayarak" sanamı soracam gidip gitmiyceğimi"." Ben sana cevap hakkı vermedim gitmiceksin dedim"."alla alla" deyip kapıya doğru yürüdüm. Sıla gile" arabaya binin" dedi. Gittiler ve Aras la yalnız kaldım. Sağa bir adım attım o da önüme geçti. "Çık önümden" dedim. Kahkaha atarak "bana istediğini yaptıramazsın sadece ben emir veririm" dedi. Ona "hahaha" diye kahkaha attım. Bana sinirli sinirli bakıp bir iki dakika beni süzdü. Sonra beni kucaklayarak dışarıya çıkardı. Petek ve sıla bana gözlerini pörtleterek baktılar. "Yardım edin" dedim ağzımı oynatarak. Dediğimi anladılar ama arkalarına yaslandılar. Aras beni arabaya bindirdikten sonra arabayı çalıştırdı. Varmıştık tabi bu kadar hızlı sürerse arabayı öküz. Arabadan indi benim kapıma gelip açtı ve elini uzattı. Bende bir iki dakika bir eline bir yüzüne baktım. Elinin yanından geçerek kapıyı kapattım. Aras şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu. Komikti bu hali kendimi tutamayıp sesli bir kahkaha attım. Bana doğru hızla gelmeye başladı. Bir iki adım geriledim ama yanıma gelip elimden sıkıca tuttu. Elim acıyordu çekmeye çalışsam daha çok acıtıyordu.
( Multimedia da:aras )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat 3'lü
Genç KurguSimge, petek ve sıla isimli 3 arkadaş ayrı eve çıkarlar. Ama bilmezler ki yan evde 3 meteor çocuğun oturduğunu. Ve macera başlar.