(Multimedia da :Simge var.) Simge'nin ağzından:
Petek ve sıla ile buluşmak için hazırlanıyordum. Altıma kısa kor şort ve üstüne ise yarım t-shirt giydim. Saçımı ise dağınık bir şekilde topladım. Aşağı koşarak indim ve annemin yanağından sulu bir şekilde öptüm. Ağzıma salatalık tıkıyordum." Kızım yavaş arkandan atlımı kovalıyor"dedi annem. Göz atarak anneme "sayılır" dedim. Telefonum çaldı. "Bebeğim"(petek) arıyordu. Açtım " seni kapının önünde bekliyoruz hadi hemen "gel demesine izin vermeden telefonu kapattım. Ağzıma bir iki şey daha tıkıştırıp dışarı çıktım. Kapıda Sıla ve petek beni bekliyorlardı. Yanlarına gittim. Arabaya doğru yürüdük. Araba üçümüzündü. Ortaklaşa almıştık. Üçümüzünde ehliyeti vardı ama arabayı en iyi petek kullanıyordu. Arabaya bindik. Ben ön koltuğa Sıla arkaya petek tabikide arabayı sürüyor. Çok dikkatli ve kontrollü sürüyordu. Buna sinirleniyordum. Radyoyu son ses açtım ve- kafam senden bile güzel - şarkısı vardı. Sıla ve ben delirmişçesine arabanın içinde dans ediyorduk. Petek te oynamak istiyordu ama araba kullandığı için sadece şarkıya eşlik edebiliyordu. Şarkı bitti ve sılaya döndüm. Ona şaşkınca bakarak peteği gösterdim. "Nereye götürüyor" diye sordum. "Bilmiyorum" dedi Sıla. Peteğe sordum. "Nereye gidiyoruz". "Sabredin biraz"dedi ve sustuk. Arkama yaslanıp kulaklığımı takıp. Sıla da aynı şekilde yaptı. Tam gözlerimi kapatıp uyuyacakken kolumdan birinin dürrtmesiyle yerimden sıçradım. Bu sılaydı. "Ne oldu"diye sordum. Eliyle yan tarafı gösterdi. Başımı yan tarafa çevirdiğimde bir araba duruyordu. Siyah ve sportif bir arabaydı bizimkine çok benziyordu. Ha bu arada ışıkta durmuştuk ve yeşil ışık yanmak bilmiyordu. Yandaki arabada 3 erkek vardı. 3'üde çok taştı. Arabayı süren çocuk camı açtı ve bana göz attı. Arkadaşlarıda Sıla ve petek ten gözlerini alamıyorlardı. Bana göz atan çocuk "yarışa ne dersiniz bebekler" dedi. Tabiki de petek" hayır "dedi. Çocuklar piç smile yaparak" yenilmekten mi korkuyorsunuz yoksa" dediler. Bu hareketlerine çok sinirlenmiştim. Peteğe kalkmasını istedim arabayı ben kullanacaktım. Kalktı ben oturdum onun yerine. Bana göz atan çocuğa dönüp "hadi başlayalım" dedim. Bana güldü çok tatlı gülüyordu. Ne diyorum ben ya Simge kendine gel. Neyse Sıla ve Peteğe baktım korkuyorlardı. Çünkü biliyorlardı benim nasıl sürdüğümü.evet yarış bitmişti ve tabikidee ben kazandım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat 3'lü
Teen FictionSimge, petek ve sıla isimli 3 arkadaş ayrı eve çıkarlar. Ama bilmezler ki yan evde 3 meteor çocuğun oturduğunu. Ve macera başlar.