4.Bölüm ( TESADÜF)

625 33 0
                                    

   

su çok soğuktu. O beni suya çeken çocuk ise havuzda takla atıyordu. Havuzdan sinirli bir şekilde çıktım. Havlumu belime sarıp odama doğru yürüdüm. Merdivenlerden çıkarken bir el bileğimi tuttu. Ve beni geriye doğru çekti. Havlumu düşürmüştüm. Almaya çalıştım alamadım çünkü beni duvarla arasına almıştı. Yüzümü çevirdim ve ne göreyim o çocuk benim bu çocuktan kurtuluşum yokmu ya. Ne kadar debelensemde duvarla onun arasından çıkamadım. "Evimden çıkarmısın ve bir daha bana dokunma ". "Bir bana emir veremezsin iki sen benimsin üç ise tanışmak için gelmiştim". Dedi. Beynimde sadece sen benimsin kelimesi yankılanıyordu. Sen benimsin-sen benimsin. "Bir kere ben senin değilim". "Söylediğim onca şeyden bir tek bu mu aklına takıldı bebek "dedi. Utanmıştım yüzümden ateşler çıktığını hissedebiliyordum. Kafamı öne eğdim ve merdivenden düşen havlumu alıp yukarıya yürüdüm o ise merdivene yaslanmış bir şekilde arkamdan seslendi." İsmini öğrenebilir miyim artık mümkünse". Kafamı çevirmeden" Simge "diye bağırdım. "bende Aras tanıştığıma çook memnun  oldum." dedi. Sırıttığının farkındaydım ona bakmadan "gidebilirsin şimdi" dedim. Kahkaha atıp "ilk kuralımı hatırladınmı" dedi. Ve çıktı. 
   

  ilk kuralı neydi bu manyağın yaa of keşke dinleseydim onu. Odama girip yatağıma uzandım. Kapım tıklandı. "giiiirr".(petek) "simge neden uzandın böyle hemen kalk kalk kalk" deyip beni yataktan itti. Resmen yerle ilişkiye girdim. Yerden seslendim "ne var ". Petek:arasla tanıştın değilmi. "Evet ne yazıkki". "Benim beğendiğim çocuğun ismi Kıvanç mış ama çok tatlı değilmi". "Hıhı ". "Neden beni kaldırdın". "Kıvanç 3 ümüzü bu akşam bir parti varmış sahilde oraya davet etti" . "Arasta gelecekmiş hem de". Dedi petek. Kafamı kaldırıp ona ters ters baktım "banane ondan be ". Bana sırıtarak "he tamam Simge ondan hoşlanıyorsun"."Hayır hoşlanmıyorum" . "Neyse zaman yok kalk hemen üstünü değiştir ve benim sana doğum gününde aldığım elbiseyi giy". "Tamaaam ". Dolabımın karşısında durdum ve elbisemi aradım buldum.

  Beyaz kısa ve üstünde siyah desenleri olan bir elbise giyindim. Altına ise siyah bir ayakkabı giydim. Kalem ve eyelinerimide çektim. sade bir makyaj ile tamamladım. Aynanın karşısına geçip kendimi süzdüm. Çok güzel görünüyordum.

     

Sılanın sesiyle irkildim. "Simge çabuk  ol kapıda bekliyorlar 3 ümüzü". Kim bekliyor ya bizi kapıda tabi ya o üç psikopat dimi kesin onlardır. "Tamaaam geliyorum".

      Vote ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Nasıl gidiyor hikayem. :-)

Psikopat 3'lüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin