Det var en lang vej hjem. Jeg tænkte over den begivenhedsrige dag, hvor ikke alene havde to drenge givet udtryk for en kemi, men de to drenge var oven i købet THOR og ANTHON! De hårde tough drenge. Det var fredag, og jeg kunne ikke få mine tanker på andet en det faktum, at jeg skulle på date med thor imorgen. Jeg vidste ikke hvad vi skulle lave, eller hvor vi skulle hen, men det kunne næsten ikke gå galt, eftersom thor skulle være ved min side. Pludselig mærkede jeg en varm og blød hånd tage fat i min skulder. Jeg udstøfte et forskrækket hvin, mens jeg vendte mig om og mødte Anthons isblå diamandfarvede øjne. Jeg var i åndenød, og kunne ikke frembringe ord, men fik til sidst sagt et forsigtigt "heiii". Anthon smilede et mystisk rævesmil og tog min letsvedige hånd. "Kom," sagde han, og træk mig med sig. Jeg var målløs, og vidste hverken til eller fra. Men jeg kunne ikke andet end at følge med. Han ledte mig hen til en sti ved en rosenbusk, jeg aldrig før har lagt mærke til. Solen skinnede på hans hår, på en måde, der fik ham til at ligne en engel. Men jeg vidste bedre. Anthon havde alt andet end en glorie, og havde været med til en del. Jeg havde hørt folk snakke om de crazy fester, ham og thor var vært for. Alligevel, var der et eller andet, der fik mig til at følge ham. Vi var næsten forbi buskene, da jeg stak min langefinger på en torn. "Av," udstødte jeg, mens en rosenrød bloddråbe løbe ned af fingeren. Anthon vendte sig mod mig, og gav sig til at tage sin trøje af. Jeg må have lignt et stort spørgsmålstegn, for han forklarede hurtigt; "jeg vil bare binde den om din finger." Med de ord, tog han trøjen og bandt om fingeren. hans mave var LÆKKER. "Anthon," sagde jeg nervøst og kiggede ham i øjnene, "jeg skal på en date med thor.. jeg kan ikke.."
YOU ARE READING
Citybois Fanfiction
FanfictionAnthon og Thor, de eftertragtede hjerteknuzere fra Gentofte, møder pludselig en pige, der kan gå hen og ændre ALT.