Jeg havde lige fortalt Anthon, at jeg skulle på date med thor, og nu så han på mig, som om jeg havde sparket hans hjerte ud og bidt i det. Han tog forsigtigt sin trøje af min finger og på igen, og jeg må indrømme, at jeg var ked af at se hans stenhårde sixpack forsvinde ind under den. Jeg rakte min hånd ud efter ham, for at symbolisere, jeg ikke ville have ham til at gå. Jeg kunne se en blank tåre løbe ned af hans venstre kind. Han tørrede den væk og vendte sig om for at gå. Inden han gik, tog han sin hånd op til øjet og lavede det kendte "damejagt"-tegn. "Hyg dig med thor," sagde han og fnøs, "Jeg går på damejagt." Ordene syntes at hænge i luften i flere minutter, inden de sank ind i mit hoved. Det gjorde ondt at se ham gå, og jeg blev sindsygt jaloux ved tanken om ham op og ned af andre piger. Jeg gik slukøret hjem.
Jeg loggede på "fjæsbogen" på min gamle macbook. Jeg scrollede gennem tusindevis af opslag af folk, desperate for opmærksomhed, før jeg opdagede den røde notifikation udenfor "besked"-feltet. Jeg huskede ikke sidste gang jeg havde fået en besked, så det var næsten som juleaften for mig. Især da jeg så hvem beskeden var fra. Thor. Mit hjerte hoppede over et slag. Jeg blev dog lidt forundret, da jeg læste beskeden: "Kig ud af vinduet ;-))" Jeg fortalte mig selv, at det bare var en joke, men sommerfuglene i min mave talte anderledes. Jeg trak gardinet fra og et smil brød frem på mit solbrune ansigt, da jeg så Thor og hans gyldne lokker vente på mig nede foran. Jeg blev pludselig opmærksom på, at han var praktisk talt perfekt, og jeg ikke var. Pludselig fik jeg tanken. Det afskyelige tanke, jeg stadig indimellem får. Hvad hvis han spiller med mine følelser? Mit smil falmede, men jeg blev hurtigt revet ud af min fantasi, da han råbte utålmodigt på mig. Jeg spænede ned af trappen, så hurtigt jeg var ved at snuble. Han åbnede sine arme, og jeg hoppede ind i dem i et kram. Han smilede sensuelt, "jeg ved godt vores date først er i morgen, men jeg kunne simpelthen ikke vente med at se dig."
Tak fordi i har fulgt med så længe!! Håber I kan lide det indtil videre. Stem CIT til 1212!!!!!! <3
YOU ARE READING
Citybois Fanfiction
FanfictionAnthon og Thor, de eftertragtede hjerteknuzere fra Gentofte, møder pludselig en pige, der kan gå hen og ændre ALT.