Det var svært at sove den nat. Alt jeg kunne tænke på var thors svigtende helbred. Jeg havde ikke hørt fra hverken thor eller anthon, og det bekymrede mig grænseløst. Jeg kunne næsten ikke få mig selv til at tænke på vores planlagte date i morgen, nu når der var et så alvorligt problem, men jeg må indrømme, at jeg var en lille smule skuffet - jeg havde glædet mig meget. Udenfor begyndte det at lysne, og langsomt vågnede byen. Først da, faldt jeg endelig i en urolig søvn. Klokken 10 vækkede min mor mig med en bekymret mine. "Du ser ret bleg ud, mus," sagde hun og satte sig på min sengekant, "er du O.K?" Jeg gned mine øjne. Alt virkede så ligegyldigt - uden ham. Alt jeg lystede var at se ham. "Jeg har det fint," sagde jeg endelig, "bare lidt træt." Min telefon lå på natbordet, og jeg kunne ikke lade være med at stirre længselsfuldt over til den. Efter min mor var gået, greb jeg den og tjekkede efter nyindkomne beskeder. Ingen. Idet jeg lagde telefonen fra mig, ringede den. Jeg greb ud efter den, mens mit hjerte galoperede afsted. Det var thor der ringede. Jeg tog telefonen og glædede mig til at høre hans stemme igen. Til gengæld var det ikke thor i den anden ende af røret. "Hvem er du?" spurgte en pige. Chokeret forblev jeg tavs. "Er du stum eller hvad?" fortsatte hun, let frustreret, "Thor er min kæreste, og du står med et hjerte efter dit navn på hans kontaktliste." pludselig lød hun mest ked af det. "Folk havde fortalt mig, han var en player," sagde hun stille. "Ærligt, så troede jeg, jeg kunne ændre ham." Jeg fik dårlig samvittighed, selvom jeg ikke kunne have vidst det. Samtidig var jeg utrolig sur. Hvordan kunne han gøre det mod mig? Og mod sin kæreste? Oven i købet virkede hun rigtig sød. Selvom jeg var forarget, var jeg stadig bekymret og kunne kun frembringe et forsigtigt: "Er han okay?" Thors kæreste fortalte mig om hans tilstand. Han havde fået en hjernerystelse og var blevet syet i baghovedet. "Han spurgte efter dig, før han spurgte efter mig," sagde hun pludselig, efter en længere tavs periode. "Hvad?" spurgte jeg forvirret. "Da han vågnede," forklarede hun. "du var den første han spurgte efter. Jeg har tænkt mig at slå op med ham, så du kan få ham hvis du vil." hun lagde på. Chokeret sad jeg med telefonen i hånden. Jeg var ikke klar til at håndtere det her. Thor havde løjet for mig. Endda om en rimelig stor ting. Jeg vidste ikke om jeg var klar til at tilgive ham. Samtidig mindedes jeg min dag med Anthon, og de smukke øjeblikke bag rosenbusken. Jeg skulle til at tage et valg, der kunne have store konsekvenser senere hen. Hvem skulle jeg satse på; Thor eller Anthon?
I må gerne kommentere hvad i synes der skal ske.<3 Håber i kan lide hvordan historien udvikler sig indtil videre!!!
YOU ARE READING
Citybois Fanfiction
FanfictionAnthon og Thor, de eftertragtede hjerteknuzere fra Gentofte, møder pludselig en pige, der kan gå hen og ændre ALT.