Kapitel 7 - Hospitalssengen

1.3K 26 4
                                    

Jeg åbner døren til det triste hospital. Tankerne er stadig overvældene, men jeg er næsten sikker på mit valg. Lugten af hospital fylder for meget i mine næsebor. Med friske skridt, går jeg hen til receptionen og spørger efter Thor Farlov. Damen bag kassen skimmer mig hurtigt og koldt, før hun siger "3. sal stue 143". Jeg siger hurtigt tak og skynder mig afsted. Elevatoren er kvalm, men jeg har bare ham i tankerne. Det er lidt svært at finde derhen, men jeg får spurgt en venlig mand, som forklarer mig det. Jeg skynder mig hen, og heldigvis er han helt alene. "Hej Thor" siger jeg stille. Han kigger forskrækket på mig, men hans brune øjne lyser op. Det kan jeg godt forstå. "Hvordan går det?" spørger jeg. "Det går bedre. Luk lige døren" siger han, med et frækt smil på læben. Forvirret lukker jeg den. Når jeg når hen til hans seng igen, trækker han mig hen til ham. Jeg ved ikke hvad der sker, men det føles hot. Han kigger intenst på mig. Og bagefter på mine fyldige læber. Hans bløde læber rammer mine, og vi begynder at kysse. Langsomt tager han min jakke af. Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke. Det her er frækt! Jeg sætter mig oven på ham. Jeg tager hans trøje af. Han ser så dejlig ud. Han har en bule i sine bukser - den må jeg hellere få gjort noget ved. Jeg kysser hans mave, fra brystet til skridtet, mens jeg knapper hans bukser op. Jeg trækker hans underbukser af. Den er faktisk ret lille, men jeg tager den i munden. Det føles forkert og rigtigt på samme tid. Han stønner lidt. Det gør det hele meget mere frækt. Han kommer, mens han råber (dit navn). Jeg ligger mig op ved siden af ham, og han kysser min pande. Udmattet falder jeg i søvn.

Citybois FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora