Kapitel 6 - Løbske tanker

1.2K 27 4
                                    

Mine tanker flyver rundt, frem og tilbage, Thor eller Anthon. Mine violette øjne med hint af grøn, orange, solskin og havblå kører rundt i mit værelse. Tænk at det var mig der skulle vælge, jeg skal vælge mellem 2 så perfekte drenge. Thors hasselbrune øjne, det fyldige karamel hår, hans hånd kørte lige igennem det bløde hår. Hans smil var ligesom en tur på det flyvende tæppe, der tog mig højt over skyerne. Pludselig blev mine tanker forstyrret af den blonde, charmerende dreng, med de isblå øjne, nemlig Anthon. Det føles som om han står lige foran mig og stirrer på mig. Hans kinder ser så babybløde ud, hans hænder der holder om mine hofter, uhh det er en følelse jeg savner. Tanken om det gør mig helt skør, jeg føler en følelse jeg aldrig har følt før. Jeg ligger dybt i min seng, Thor kommer pludselig over mig, kysser mig på nakken, følelsen var så fantastisk. Jeg drejer hovedet og ser Anthon kigge kælent på mig. Han rør mig, han smider trøjen, og flasher lidt foran mig. Thor begynder at tage hånden op under min trøje. Jeg kan mærke deres bløde, fyldige læber på hver sin side af min hals....

NEJ!?! Hvad var det? Mine tanker løb væk med mig. Den drøm føles mere realistisk end mine perfekte blondetrusser er våde lige nu. Jeg bliver nød til at tage en beslutning, jeg står op af min seng, tager mine stramme sorte dr. Denim bukser på, som jeg ser så uimodståelig ud i. Min top falder let over mit hoved og ned på min trænede krop. Mine fødder glider perfekt ned i mine nye hvide Lacoste sko. Det er på tide jeg vælger, og jeg går over til min dreng nu, jeg er ret sikker på mit valg, jeg håber bare ikke at jeg skuffer den anden. Jeg ser mig i spejlet, mine brune øjne for mig til at lyse op, jeg ligner jo en lille supermodel, men ikke efter jeg har fortalt drengene hvem jeg vælger, jeg kan ikke li at skuffe nogle af dem. "ses mutti" råber jeg højlydt gennem huset. Jeg snupper mine høretelefoner og træder ud til døren. Det er på tide jeg fortæller at jeg har valgt.....


__________________________________________________________________

Hej alle sammen, vi er 2 piger der har fået lov til at overtage denne fanfiction, som vi er utrolig glade for. I må meget gerne fortælle os hvad i synes om dette kapitler og hvis i har nogle gode ideer til historien. <3 <3

Citybois FanfictionWhere stories live. Discover now