Part 1. Sťahovanie

600 30 4
                                    

Ahojte, volám sa George ale prezývajú ma aj gogy. Práve teraz sedím v taxíku a o chvíľu mám prísť do svojho nového domu. Budem tam bývať sám lebo môj otec sa o mňa nezaujímal a moja mama minulý rok zomrela. Vtedy som to nezvládal a chcel som spáchať samovraždu. Nikto to nevie a ani to nikomu neplánujem povedať.

Nikdy som nemal veľa kamarátov, vždy som mal iba dreama. Bol to môj najlepší kamarát pred 7 rokmi. Bohužiaľ sa ale odsťahoval kvôli novej práci jeho otca. Doteraz neviem kam a ani kde.

Pri tejto myšlienke taxikár zastavil a povedal:„Už sme tu." vystúpil som z auta a pozrel sa na malý ale zato nádhery domček.

Vošiel som  dnu a vyšlo zo mňa iba tiché wau. Bolo to tu nádherné, všetko bolo moderné a novo zariadené. Na prízemí bola malá chodba, obývačka, kuchyňa a WC. Na druhom poschodí sa nachádzali 2 izby. Jedna izba mala hojdaciu posteľ (predstavu nechám na vás) a druha izba mala veľkú manželskú posteľ. Na poschodí sa nachádzala už len kúpeľňa.

Keď som si prehliadol celý dom tak som išiel do izby s hojdaciou posteľou a ruksak, ktorý som mal celý čas na sebe som hodil do rohu izby a ľahol si na posteľ. Premýšľal som o zajtrajšku. Zajtra idem prvý krát do novej školy. Dúfam že si tam nájdem aspoň 1 kamaráta, aby som mal aspoň niekoho. Bol už večer a ja som bol unavený tak som jednoducho zaspal.

Ahojte, dopredu sa chcem ospravedlniť za gramatické chyby. Dúfam že sa vám tento príbeh bude aspoň trošku páčiť. Budem sa snažiť byť čo najviac aktívna a písať nové a nové príbehy.

Spolu až do konca//DNF// Where stories live. Discover now