Išiel som na záchod sa umyť a po ceste som počul len smiech. Keď som konečne prišiel pred WC-ka otvoril som dvere a išiel smerom k umývadlu. Pustil som vodu a začal umývať zo seba už roztopenú šľahačku.
Keď som si dal vodu na tvár tak som počul ako niekto otvoril silno dvere až som naskočil. Ten typek čo skoro vyrazil dvere prišiel ku mne a pozeral sa na mňa. Ja som ho nevidel lebo som mal od roztopenej šľahačky celý chsicht. Ten typek sa postavil za mňa a chytil ma za boky.
Ja som naskočil lebo som bojko a snažil sa dať jeho ruky dole a odtrhnúť sa od neho. Upozorňujem že ja mám len 150cm a on mal vyše 738392982737cm a bol oveľa silnejší ako ja. On ma otočil ale ja som mu odporoval. Posadil sa na umývadlo a priblížil sa ku mne tak ze bol 1 milimeter odomna ďaleko.
Dotýkal sa môjho nosa a nakoniec mi dal pusu, ktorá trvala minúty. Bol celý od roztopenej šľahačky zmiešanú s vodou ale na moje nešťastie som ho nevidel. Keď sa KONEČNE vzdialil viac ako 1 milimeter tak som sa nadýchol a on skôr než som sa spamätal odišiel z WC.
Zobral som servítky a začal s nimi utierat roztopenu šľahačku s vodou. Z nohavíc som zobral mobil a sluchátka. Sadol som si do rohu záchodov a začal plakať jak male decko keď mu padne zmrzlina. Pustil som si pesničky pre emo ľudí, čiže ako ja. Teraz budem mať neospravedlnené hodiny. Ale to nevadí, aj tak sa chcem zabiť. Potom na ničom už nebude závisieť. Konečne budem mať pokoj od všetkých.
Ako som na plakal tak som aj zaspal. Zobudil som sa na divný zvuk. Bola to upratovačka a triasla ma aby som sa zobudil. Ja som po nej omylom hodil môj vybitý mobil. Trafil ju rovno do čela a následne sa rozbil. Ako neviem či tie baby majú hlavy z kameňa alebo čo.
Postavil som sa a bežal pre mobil. Však predca nenechám moje zlatíčko len tak na zemi, ešte k tomu mi ho hentá krava rozbila. „zlatko si v pohode? " opýtal som sa mobilu a zdvihol ho zo zeme. Neviem co si tá upratovačka mohla o mne myslieť ale v tejto chvíli je to jedno. Teraz ide o život.
Mobil som dal do vrecka a utekal ho dať opraviť. Keď som bol pred školou tak som si uvedomil že je polnoc a všetko bude zavreté. Neviem ci prežijem 1 noc bez depresion hudby. A to nehovorím o tom čo sa stalo na WC-kach + som nečakal sapnapa pred školou. Chudák určite je teraz depress tak ako ja.
Asi by som to mal skoncovať so svojím životom. Kvôli mne je teraz jediný dobrý človek čo som spoznal depres. Som kazisvet. Jedná velká kôpka nešťastia čo chodí po svete všetci ju neznášajú a kopu si do nej ako do futbalovej lopty. Ale raz si kôpka nešťastia nájde kamaráta, a hádajte čo? Urobí mu tu najväčšiu dieru do srdca. Pritom sa poznali až dlhych 7 hodín.
Tak asi môžem pomaly isť k mostu...
YOU ARE READING
Spolu až do konca//DNF//
FanfictionGeorge sa sťahuje ďaleko od svojho rodného mesta. Nová škola, noví slúžiaci a nový život. Chcel na všetko zabudnúť. Darilo sa mu to kým neprišla jedna osoba z minulosti. Odpustia si alebo sa budú neznášat? Obráti sa jeho život k lepšiemu alebo horši...