III.

1.8K 143 31
                                    

Lisa önüne koyulan mamaya kedi suratını buruşturarak bakarken Jungkook ne kadar sevimli bir şey olduğunu geçindirmeden edememişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa önüne koyulan mamaya kedi suratını buruşturarak bakarken Jungkook ne kadar sevimli bir şey olduğunu geçindirmeden edememişti. Oğlan kedinin mamayı beğenmediğini düşünmüştü kısa bir süre fakat bu kedi mamasını eski kedisi ve yavruları çok severken bu kedini sevmemesini anlamlandıramamıştı.

"Beğenmedin mi mamayı?" Jungkook kafasını bağdaş kurup oturduğu yerde kediye doğru uzatmıştı.

"İğrenç kokuyor."

"Mırrr."

Lisa içten içe hoşuna giden kokunun kedi mamasının geldiğini bilse dahi onun kedi mamasını bilmesi ruhuna ters geliyordu. Katiyen o mamayı yemeyecekti! Karşısında eğilmiş sevimli suratı bile patilerdi ama o mamayı yemezdi. "Sevmedin galiba."

Oturduğu yerden kalkıp küçük evin mutfağına doğru ilerleyen oğlanın arkasından Lisa minik patilerinin üstünde birkaç uzun adımla oğlanın peşinden gittiğinde, bir kaba su koyduğunu görmek onu sevindirmişti. En azından tiksinmeyeceği bir şey önüne koyacaktı.

Ve beklediği gibi Jungkook, kendisine mutfağın girişinden izleyen kediye ilerledi ve önüne su kabını bırakarak çantasına doğru yönelmişti.

Önüne kapa dil atmak için sabırsızlanan Lisa, Jungkook'un bu ilgisiz bir hal alan hareketlerine anlamlandıramadığı için kafa kafasını uzatmadan önce kafasını oğlana döndürmüştü. 

Çantasından ders kitaplarını çıkarıyordu. Lisa ders çalışacağını anladığında umursamazlığını takınarak önündeki kaba kafasını çevirip birkaç dil darbesi atmaya başlamıştı.

Gün böylece bitmeye başlamıştı. Jungkook yatağına girerken yerdeki gerinen kediye kısa bir bakış atıp gözlerini yummuştu.

Kediyi kısırlaştırmalıydı. Yoksa evden kaçar ya da sıcak aylarda azgınlık yapıp başına iş çıkarırdı. Uyumadan önceki tüm düşünceleri bunlarken, yerde gerinen Lisa artık guruldayan karnına söz dinletemeyip, kenarda duran mama kabına doğru adımlamıştı.

Kapın içindeki tane tane mamaları sari patisiyle çorba karıştırır gibi yaptıktan sonra kafasını eğerek ağzına bir tane atmıştı. Fena değilmiş diye içinden geçirirken kaptaki mamanın yarısını midesine indirmişti ki elini tekrar kapa götürecekken insan eli ile karşılaşmıştı.

Çığlık atacak gibi oldu! Fakat arkasında uyuyan oğlanı göz önünde barındırarak kısık sesli bir küfür savurdu. 

Tekrar insan bedenini kavuşmuştu!

Artık buradan kaçabilir ve büyük annesi ile kaldığı eve gidebilirdi.

Nasıl buldunuz?

Sizce Lisa neden sarı-siyah bir kedi?

Ve son soru; Lisa kaçabilecek mi?

İyi günler.

Miyav Miyav【liskook】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin