IV.

1.7K 142 42
                                    

Lisa, kafasında koşuşturan hayalleri ayaklandığında yerle bir olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa, kafasında koşuşturan hayalleri ayaklandığında yerle bir olmuştu. 

Tanımadığı bir evde, gece vakti hemen ötesinde yatağında uyuyan okul arkadaşı varken, çırılçıplak şekilde dikiliyordu. Hemen şuan gözlerini aralasa vücudu gözler önünde kalacaktı ve etrafında vücudunu saracağı pek bir şey yoktu. Fakat pratik zekası devreye girmişti!

Birkaç adım ötesinde olan dolaba adımlamış ve kendine elbise gibi gelecek bir tişört seçip, üzerine geçirmişti. Soğuktan dikilmiş göğüs uçlarını saymazsak fena değildi. Şimdi kaçabilirdi!

Her şeyin bu kadar kolay olmasını beklemiyordu lakin hiçbir şey kolayda olmayacaktı çünkü birkaç adımda vardığı kapıya gelişi güzel açmaya çalıştığında, evet açılmıştı.

Eş zamanlı bedeni tekrar küçülmüş ve kedi formuna tekrar dönmüştü.

Yere doğru süzülen tişörtün altında kaldığında sinirlenerek küçük bir küfür sallayarak, tişörtün altından çıktı. Dış kapı hala aralıktı kaçıp kurtulabilirdi belki fakat dışarıdan gelen köpek sesleri tüylerini diken diken etmeye yetmişti.

Patilerinin üstünde yükselerek kapı ittirerek kapatmaya çalışmıştı, başarmıştı fakat çıkan yüksek sesle yatağında uyku sersemi olan çocuğu uyandırmıştı.

Lisa buna da bir siktir çekti, gerçi bu 'siktir' her ne kadar "Miyav" olarak çıksa da.

"Bebeğim? Kapıyı mı açmaya çalıştın?" Jungkook çıplak ayaklarının soğuk zemine değmesini görmezden gelerek ayaklandığında da aklına henüz bu bebeğe isim koymadığı gelmişti. "Sana hala bir isim koymadık."

"Benim bir ismim var sürtük."

"Gırrr"

Evet diyorsun değil mi? Gel buraya." Çocuk kediyi kucakladığında, Lisa'nın eve yukarıdan bakmak hoşuna gitmişti. Saatlerce oğlanın omuzuna oturabilir ve etrafa boş boş izleyebileceğini içinden geçirdi.

Fakat çok uzun sürmedi odaya yukardan bakma merasimi çünkü Jungkook'un adımları yatağına dönmüş ve kendini kedisi ile beraber yatağına atmıştı.

Lisa itiraz etmedi. Yer yatağından iyidir diyerek oğlanın boynuna doğru bir yere sokularak yatmıştı. Bu ne kadar Jungkook'u gıdıklasa da kedisinin hırçınlıklarından sonra bu uysal tavrı hoşuna gitmişti ve hazır böyleyken tadını çıkacaktı.

Bir elini kaldırıp kocaman bedeni ile göğsüne doğru yatan kedinin sırtını okşadığında Lisa sıcaklık hissini sevmiş ve farkında bile olmadan 'gır' sesi çıkarmıştı.

İşte bu büyük bir hata olmuştu.

Çünkü Jungkok'un aklına gelen ilk şey kedisinin kızışma zamanına girme ihtimali olmuştu.

Birden fazla yavru ile uğraşamazdı.

Kedisinin kısırlaştırmalıydı.

Nasıl buldunuz?

Sizce Jk, kedisini kısırlaştırmayı başarabilecek mi? kdfghkfg

20 oy, 10 yorum.

İyi günler.

Miyav Miyav【liskook】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin