Jungkook okula gideli çok olmuştu, bu fırsatta da Lisa tekrar mama yiyerek insan formuna girmişti fakat yarım saat sürmeden eski kedi formuna geri gelmişti. Anlamıştı artık. Kedi maması onu sadece yarım saat falan idare edebiliyordu. Kalıcı bir çözüm bulmalıydı fakat şimdilik patilerini yalamayı tercih ediyordu.
Hem birazdan Jungkook eve gelecekti. Ensesi kaşınıyordu biraz kendini sevdirmenin zararı yoktu hem belki o asalağa anlatabilirse banyo yapmak istiyordu.
Birkaç dakikanın ardından eve yorgun bir biçimde giren oğlanın elindeki anahtar sesi ile kulakları dikilmişti Lisa'nın ya da sahibinin ona taktığı isim ile Lili'nin.
"Bebeğim, seni uyandırdım mı?" Lisa içten içe çocuğun kendine gerçek bir bebekmiş gibi davranmasına göz devirdi. "Evet sürtük."
"Miyavv."
Odayı oğlanın kıkırtısı dolduğunda, Lisa ayaklanarak gerinmişti.
Bu sırada Jungkook sırtındaki çantayı çalışma masasının yanına bırakmıştı. Göz ucu ile kedisinin mama kabına baktıktan hemen sonra, kabı tekrar doldurmak için mutfağa gitmişti.
Lisa'da yataktan zıplayarak inmiş ve banyonun kapısını tırnaklamaya başlamıştı. Oğlana bir şekilde anlatmalıydı derdini yoksa kokuşmuş bir kediye dönecekti.
Jungkook mama kabını doldururken, banyosunu tırnaklayan kedisini fark etmiş ve yanına ilerlemişti. "Orada bir şey mi gördün?"
"Evet aptal banyo gördüm ve banyo istiyorum!"
"Mırrr mır miyavvv."
Jungkook banyo kapısını açarken kedisinin her lafına yanıt veriri gibi mırıldanmasına gülmüştü.
Lili açılan kapının küçük aralığından hızlıca girerek lavaboya zıpladığında, bu kedi ayaklarına tekrar şükretmişti.
"Oh! Yoksa suyu seviyor musun?" Jungkook şaşkınca kedisine baktığında, Lisa musluğa patileri koyup çevirmeye çalışmıştı fakat başarısız kalınca istemsizce yardım istemişti. "Musluğu aç."
"Mivvv."
Oğlan bir süre kedisine baktı. belki de susamıştır diye düşünerek musluğu hafifçe kaldırmıştı. Bu sırada Lisa'da kafasını duyun altına götürdüğünde, mest olmuştu. Bu çok rahatlatıcıydı fakat kısa sürmüştü. Jungkook musluğu kapatıp kedisine şaşkınca bakmıştı. Ardından hiçbir şey söylemeden içeriye gittiğinde Lisa peşinden gitmeyi düşündü fakat vazgeçti.
Zaten bir süre sonra oğlan okul pantolonu yerine siyah bir eşofman ve üstü çıplak gelmişti. Bu detay Lisa'nın gözünden kaçmamıştı, kaçacak gibi de değildi hem! Tanrı aşkına bu çocuğun karın kası olduğu aklının ucundan bile geçmezdi. Kedi halinde bile yükselmişti ancak bu yükseliş oğlanın sevimli sesi ile dibi görmüştü.
"Hadi bebek seni yıkayalım, yarında kısırlaştırmaya gideriz."
"NE?!"
"MEEAAVV!" Lisa oğlanın eline pati atmaya çalışmıştı fakat ucuz kurtulmuştu. Oysaki o patiyi atsaydı bu büyük sorunundan kurtulabilirdi.
"Anlaşılan hislerin çok kuvvetli, her neyse."
Lisa içinden nasıl bu durumdan kurtulabileceğini ve plan yapmayı düşünmüştü fakat daha düşüncelerinin başındayken yolu kesilmişti. Jungkook kedinin tüylerine bir damlacık şampuan sıkmış ve kediyi köpürtmeye başlamıştı. Aslında her şey iyi güzel gidiyordu.
Jungkook elini kedinin göbeğine doğru kaydırdığında Lisa sekiz memesi olduğunu çok sonra farkına varmıştı. Jungkook'un umursamazca parmaklarını gezdirdiği göğüs uçlarından, Lisa'nın tahrik olduğunu aklından geçiremedi. Fakat onun suçu yoktu ki! Tüm suç Lisa'nın! Ona insan olduğunu göstermeliydi!
Her şey boka sarmadan bu iş bitmeliydi. Ancak şimdilik sertçe miyavlamak ve çocuğun parmaklarını göğsünden çekmeliydi!
"WWEAAAAEEWWWWWWWW!!!!"
Nasıl buldunuz?
Bu hikaye nereye gidiyor yaa
Ve söylemeyi unutmadan liskook oneshot yayınlayacağım bin kelime falan oldu. Beni takip ederseniz, bunlardan daha önce haberdar olursunuz ve hem bende bir iki adım gelişirim. PinkCoyoter
100 okunma, 30 oy, 30 yorum.
İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miyav Miyav【liskook】
FanfictionSıradan bir okul çıkışında Lisa, karşısına çıkan pembe kedinin tüylerinde elini gezdirmişti fakat yediği küçük pençe darbesi ile yere yığılmıştı. 【liskook】 Etiketler Bangtanpink #1 24/kasım/2021 Lalisa #1 26/kasım/2021 Liskook #2 15/ocak/2022 ...