VII.

1.5K 140 59
                                    

Bugün hafta sonuydu ve Lisa her zamankinden daha mutlu hissediyordu çünkü bu gün Jungkook hiç ders çalışmamış ve sürekli Lisa ile ilgilenmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün hafta sonuydu ve Lisa her zamankinden daha mutlu hissediyordu çünkü bu gün Jungkook hiç ders çalışmamış ve sürekli Lisa ile ilgilenmişti. İnsan formu, kedi formunu etkilediği gibi aynı şekilde kedi formunu da, insan formunu etkiliyordu.

Bu yüzden bir ip yumağında oynamak ona inanılmaz eğlenceli gelmişti ve garip bir şekilde Jungkook'dan yayılan koku onu sürekli mest ediyordu. Sürekli kendini sevdirme ihtiyacı duyuyordu fakat oğlan, kendisinin aksine bu duygu değişikliğinin nedenini biliyordu.

Kızışmaya girmişti ve eş arıyordu.

Jungkook kedisinin aksi hallerinin yanında bu sevimli, uysal hallerini daha çok sevse de onu kısırlaştırmazsa eve karnında bebekler ile gelecekti ve başına iş açacaktı.

Kucağında sırt üstü yapmış, gözleri kapalı kedisinin karnını hafifçe okşadıktan sonra tekrar elindeki telefona girmişti. Az evvel kedisi Instagram'da gezerken kucağından kalkmış ve Instagram akışında patisini ekrana vura vura gezmişti. Gariptir ki kendisinden daha iyi sosyal medya kullanması koca bir tesadüf gibi gelmişti. 

Şimdi kedisini arkadaşına gösterecekti. Jimin'in kedilere olan düşkünlüğünü biliyordu bu yüzden hafta sonu onu görüntülü arayacağına söz vermişti. Şimdi ise aramayı başlatmıştı. Birkaç dakika sonra odaya arkadaşının heyecanlı sesi dolmuştu.

"Kedi nerede!"

Lisa'nın kulakları havaya dikilirken, ses tanıdık gelmişti. Oğlanın kucağında düşmeden toparlanıp ön patilerini masaya yaslayarak ayağa dikilmişti. 

"AMAN TANRIM ÇOK SEVİMLİ!" aniden gelen çığlığa ürkmüştü. Jungkook bunu fark edince telefonu defterlerine yaslarken, kedisini kucaklamıştı. Lisa'da durumdan memnunca kafasını oğlanın boynuna koymuş v tekrar gözlerini kapatmıştı.

"Çığlık atma onu korkutuyorsun." Jungkook fısıldayarak konuşurken kedisinin sırtını okşamayı eksik etmiyordu.

"Of tamam tamam bana şunun yüzünü göster."

Jungkook arkadaşının dediğini ikiletmeden kedisini göğsünden çekerken masaya doğru bırakmıştı.

Lisa içten içe of diye homurdanırken ekranda gözüken çocuğa baktı. Heyyy bu aptalı tanıyordu! Bu yan sınıflarındaki Jimin denilen kısa çocuk.

"Aaa ucube!"

"Miyav."

İçten içe kameraya gülümserken arkasını kamera dönmüştü. Bu iki ucubeye güzel bir gösteri sunabilirdi. kedi poposu ile ne kadar başarılı olurdu bilmiyordu fakat twerk atmayı denedi. Poposunu bir aşağı bir yukarı sallarken içten içe kahkahalar sıralıyordu. Durumu anlamayıp afallayan iki birkaç saniye sessiz kalırken ilk konuşan Jimin olmuştu. "Dostum kedine twerk atmayı mı öğretti ne yapıyor bu?" şaşkınlıkla şakıdığında bir yandan da kahkaha atmaya başlamıştı.

Kahkahalara Jungkook'da dahil olduğunda, Lisa yaptığı twerk gösterisini kısa keserek masadan inmişti.

"Onu kısırlaştırmaya gideceğim bugün." Lisa adımlarını durdurdu. 

Buna izin veremezdi. Birkaç gündür plan düşünüyordu fakat aklına insan olduğunu göstermekten başka hiçbir şey gelmiyordu. Artık yolun sonuna gelmişti ve artık Jungkook'un gerçeği bilmesi gerekiyordu.

Nasıl buldunuz?

Biraz Omegaverse tadında oluyor ve Omegaverse'yi bilmiyorsanız araştırın çünkü anlatmaya üşendim.

Sizce Jk, Lisa'nın insan olduğunu öğrenince dışarı atacak mı?

Beni takip edebilirsinizz! PinkCoyoter

Okunma 100, oy 30, yorum 30.

İyi günler.

Miyav Miyav【liskook】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin