X.

1.5K 136 56
                                    

Arkadaşlarınızı etiketleyin lütfen!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlarınızı etiketleyin lütfen!

Lisa eve girdiği gibi Jungkook'un evden gitmesini beklemiş, o gidince de dolu dolu mama yiyip, banyoya koşmuştu.

Tek gecede bile tüyleri pislenmiş ve sertleşmişti.

Banyodan sonra ile buz dolabını karıştırmış bir bardak süt içmiş -çünkü içecek pek bir şey yoktu- sonrasında ise hasret çektiği yatağa uzanmıştı. Jungkook gelene kadar huzurlu bir uyku çekmişti.

Jungkook ise aklı sürekli evde ve o küçük cisimde kalmıştı.

Onu evden attığından beri internette kedi insanı araştırmıştı fakat karşısına hiçbir şey çıkmamıştı. Birkaç omegaverse manga çıkmıştı onlarında gerçek olmadığını bildiği için dönüp bakmamıştı. Bu konuyu sabaha ertelemiş ve şimdi okul dönüşü, evine sessizce girdiğinde yatağında uyuyan kediyi görmek içine su sepmişti. Onu insan halinde görseydi eminim akşam ki gibi tırsıp sokağa atardı.

Okul çantasını bir kenara bırakıp, okul formasından kurtulmuş ve rahat bir şeyler giymişti. Artık kediyi uyandırabilirim diye düşündü. Temkini adımlar ile kediye yaklaşmış ve hafifçe dürtmüştü.

Lisa anında gözlerini açarken, Jungkook'u korkuttuğunun farkında bile değildi fakat sorun çıkmadan iletişime geçmeye başarmışlardı.

Jungkook dönen koltuğuna oturmuştu ve bir süre arkasını dönmüştü. Bu sürede de Lisa mamasından bolca yiyip tekrar yatağının içine girmişti.

Dönüşümü başlayıp sona erdiğinde kısaca öksürmüştü.

Jungkook gelen öksürme ile ayaklarından destek alarak sandalyeyi Lisa'nın tarafına doğru çevirmişti. İkisinden de tık çıkmadı. Doğal olarak gerilmişlerdi fakat ilk söze girme cesaretini Lisa göstermişti.

"Bu hala nasıl geldim bilmiyorum. Normal bir insandım oysaki."

Jungkook, Lisa'yı ne kadar uzun süre izlediğinin farkında değildi. Kızın konuşması bile etki etmeyince Lisa çareyi el şıklatmakta buldu. Jungkook kendine gelirken, elini ensesini attı. 

"En son ne hatırlıyorsun? yani seni evime getirmeden önce. Ya da bunu seninle karşılaşmadan önce de yaşıyor muydun?"

Lisa kafasını iki yana salladı. "Kedi seviyordum. Sonra bayıldım." Lisa bakışlarını eline kaydırdığında daha önce fark etmediği kedi çiziğini görmüştü. "Bak!" dedi aceleci bir tavır ile elini havaya kaldırıp oğlana gösterirken...

Fakat bir dakika bir sorun var.

Neden eline bakmıyor?

Lisa karşısındaki oğlanın büyümüş gözlerini takip etti.

Siktir!

Bir anlığına çıplak olduğunu unutmuştu. Hızlıca göğsünün altına inmiş çarşafı boynuna kadar çekerken çemkirmişti. "Nereye bakıyorsun!"

"Bakman gereken yer elim! Bak bunu sevdiğim kedi yaptı." Lisa tekrar elini kaldırıp oğlana gösterdiğinde, bu sefer temkinliydi.

Bir süre elindeki yaraya baktı Jungkook. Doğru söylüyor olabilir mi diye geçirdi. Ardından ayaklanıp dolabına ilerledi. Bu kıza acilen bir tişört vermeliydi çünkü bakir ruhuna fazla ağır vuruşlar yaşayacak gibi hissediyordu

Nasıl buldunuz?

Birazcık 🤏 şu kadarcık erotiklik ekledim umarım kimseyi rahatsız etmez.

Düşünceleri bu satıra yazarsanız sevininim.

Beni takip ederseniz de sevinirim ayrıca. PinkCoyoter

Okunma 100, oy 30, yorum 40.

İyi günler.

Miyav Miyav【liskook】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin