XX.

1.5K 130 15
                                    

Beni takip ederseniz yeni hikayelerimden haberdar olursunuz!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni takip ederseniz yeni hikayelerimden haberdar olursunuz!

Jungkook, Lisa ile geçirdiği uzun sürenin ardından onun aslında nasıl olduğunu unuttuğunu fark etti. Kendisiyle yaşayan ve sürekli kedi formuna girip çıkan Lisa ile okulda gördüğü Lisa arasında fark vardı.

Bir zamanlar evindeki minik kediyi zapt etmek kolaydı fakat işler artık öyle değildi. Okuldaki Lisa ele avuca sığmıyordu. Üç dört gündür kuytu köşe yerlerde buluşuyorlar. Tamam Jungkook bu buluşmalardan rahatsız değildi fakat utangaç bir yapısı vardı ve onları kuytu köşe yerlerde illaki yakalayan birileri oluyordu ve bu utanmasına sebep oluyordu.

Çünkü Lisa ile gerçek bir ilişkileri var mıydı yoksa... 

Bunları düşününce kafası karışıyordu Jungkook'un.

Bazen gece yatmadan önce aralarındaki ilişkiyi anlamak için uzunca düşünüyordu fakat Lisa'ya anlam vermekte çok zorlanıyordu. Bu nedenle artık basit düşünecek ve direkt aklındaki soruları Lisa'ya soracaktı.

Birazdan kapısına dayanacak kızın iste bunlardan bihaberdi. 

Lisa bu tarz şeylerden uzaktı. 

Yaniii... Lisa, Jungkook'un aksine duygusal değildi. Genel olarak beğendiği erkeklere sürekli flörtüz yaklaşıyordu ve beğendiği çoğu erkek Jungkook kadar duygusal yaklaşmadığı için bu tarz konuşmalara girmemişti.

Aslında kendi de farkında değildi Jungkook'un aklında sorular yarattığının.

Önüne geldiği kapının zilini birkaç kez arka arkaya çaldığında, Jungkook beklemediği bu misafirin Lisa olduğunu tahmin ederek kim olduğunu sormadan açtı. Beklediği de oldu.

Lisa her zaman ki rahat halleri ile "Beni özlediğini hissettim." diyerek içeri girdiğinde Jungkook'ta üzerine görev bellenmiş bir şekilde onu bozdu. "Ya ne demezsin sadece birkaç saat görmediğim için yataklara düştüm."

Lisa zaten küçücük olan evde hızlıca salondaki koltuğa çantasını bırakırken kapıdan sadece birkaç adım uzaklaşmış çocuğa ilerledi.

Neredeyse her buluşmalarında Lisa -eğer tekseler- kollarını Jungkook'a sarıp duruyordu. uzun süredir mahsur kaldığı kedi formunda arta kalan yoğun koku alma duyuları hala Jungkook'un üstünde etkisini kaybetmemişti. 

Kollarını oğlanın boynuna sarıp, burnunu oğlanın boynuna dayayıp kıkırdamıştı.

Jungkook bu tarz yakınlaşmaları artık rutin haline girmiş olsa da heyecanlanmadan yapamıyordu. Hep kendini bir tık geri tutmak istiyordu fakat Lisa üzerinde etkisiz kalıyordu bu halleri.

"Lisa," Kızın boynuna doladığı kolları hafifçe tutup geri çekerken cümlesine devam etti. "Bak artık ben bu tarz şeyler istemiyorum."

Lisa kaşlarını çatarken kollarını Jungkook'tan çekti. "Neyden bahsediyorsun?"

"Ben böyle rahat olmuyorum, yani biz sadece arkadaşız ve arkadaşlar birbirlerine böyle davranmazlar."

Jungkook hafif bir stres içerisinde kendini en sadece şekilde açıklamaya çalıştı. Fakat Lisa'nın çatık kaşlarından çokta güzel bir tepki gelmeyeceğini tahmin etmek zor değildi.

"Ne yani küselim mi?" Açıkçası bu bir çeşit Lalisa'nın konudan kaçma çabasıydı.

Ve bu konu uzayacak gibi duruyordu, ya da ateşli bir kavgaya yol alacak...

Bu sefer daha kısa sürede yb attım fakat ufacık sağlıksal problemler yaşıyorum ve okul temposu beni öldürüyorr

Arkadaş etiketlerseniz fena olmazz

Okunma 400, oy 50, yorum 40.

İyi günler.

Miyav Miyav【liskook】Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin