Beni takip ederseniz yeni hikayelerimden haberdar olursunuz!"Ne küsmesi Lisa? Sana küselim demiyorum sadece bu tarz hareketleri kesmeni istiyorum."
Lisa daha fazla kaşlarını çatarken aralarını bir adımlık açarak aklına gelen ilk fikir ile konuştu. "Ne o sevgili falan mı yaptın?" alaycı bir tavırla sorduğu soru Jungkook'u bu gerici durumda üzerken onunda kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
Şimdi ikisi de eşitlenmişti, tek fark Jungkook üzgün, Lisa kızgındı.
"Öyle bir şey yok Lisa." kafasını iki yana sallayarak kendini doğruladı. Fakat Lisa anlamamakta ısrarcıydı. "Benden mi soğudun? Artık o koku geçti mi? Alamıyorsun bu yüzden ilgin mi azaldı?" ardı ardına aklındakileri saymaya başlamıştı.
Fakat artık Jungkook onu dinlemeyi geçmişti.
Ellerini Lisa'nın omuzlarına koyup kendisini dikkate almasını sağlamıştı.
Çok uzatmaya gerek yok diye geçirdi içinden.
"Senden hoşlanıyorum ve seninle sadece arkadaş sıfatında kalmaktan hoşlanmıyorum."
İçindekileri dışarıya çıkardığı için hafiflediğini hissetmişti Jungkook fakat zıttı olarak Lisa beklediği fakat kaçındığı şey yüzüne vurulmasından memnun değildi.
"Seni kullanıyormuşum gibi hissettiriyor."
"Ama öyle değilsin." Lisa sessizliğini bozduğunda, aralarındaki mesafeden rahatsızlık vermeye başlamıştı. "Bak ben, senin istediğin gibi bir sevgili olabileceğimi sanmıyorum."
"Red mi ediyorsun beni?"
"Hayır! Sadece bu neyi değiştirecek ki?" diye kafa salladı Lisa. Yüzünde umutsuz bir ifade vardı artık. "Bir şeyi değiştirmesine gerek yok, sadece arkadaşım olma."
"Tamam."
Şaşkınca, "Tamam mı?" dedi Jungkook.
Reddedilmeyi bekliyordu açıkçası.
Lisa doğrular mırıltılar eşliğinde kafasını sağladığında, beklemediği bir anda dudaklarında tatlı bir baskı oluştu...
En son ki yeni bölümün üstünden bir yıl geçmiş djhfjkghjkdfgs
Arkadaş etiketlerseniz fena olmazz
Okunma 400, oy 50, yorum 40.
İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miyav Miyav【liskook】
FanfictionSıradan bir okul çıkışında Lisa, karşısına çıkan pembe kedinin tüylerinde elini gezdirmişti fakat yediği küçük pençe darbesi ile yere yığılmıştı. 【liskook】 Etiketler Bangtanpink #1 24/kasım/2021 Lalisa #1 26/kasım/2021 Liskook #2 15/ocak/2022 ...